• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Digital Transformer's Dilemma: How to Energize Your Core Business While Building Disruptive Products and Services » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Digital Transformer's Dilemma: How to Energize Your Core Business While Building Disruptive Products and Services

ISBN-13: 9781119701309 / Angielski / Miękka / 2020 / 400 str.

Karolin Frankenberger; Hannah Mayer; Andreas Reiter
The Digital Transformer's Dilemma: How to Energize Your Core Business While Building Disruptive Products and Services Frankenberger, Karolin 9781119701309 John Wiley & Sons Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Digital Transformer's Dilemma: How to Energize Your Core Business While Building Disruptive Products and Services

ISBN-13: 9781119701309 / Angielski / Miękka / 2020 / 400 str.

Karolin Frankenberger; Hannah Mayer; Andreas Reiter
cena 131,02
(netto: 124,78 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 129,95
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Business & Economics > Development - General
Business & Economics > Organizational Development
Wydawca:
John Wiley & Sons Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781119701309
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
400
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
23.37 x 18.54 x 3.05
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction: The Digitization of Your Core Business Is Necessary, But the Future of Your Company Lies in Its New, Disruptive BusinessParts 1: Why to ActChapter 1: Act or Die, Pretty SoonPart 2: What to DoChapter 2: How to Make Your Strategy, Business Model, and Digital Initiatives Stop Fighting Each Other and Work TogetherPart 3: How to Do ItChapter 3: Organization: How to Develop a Flexible OrganizationChapter 4: Technology: How to Use Technology as a Driver for the TransformationChapter 5: Processes: How to Get Stuff DoneChapter 6: Leadership: What to Look for in Leaders and How to Find ThemChapter 7: People: What to Look for in Talent and How to Develop the Workforce of the FutureChapter 8: Culture: How to Galvanize an Organization and Help Your People Pull TogetherPart 4: Where to See ResultsChapter 9: Because You're Not Doing This for Fun But for ResultsConclusion: Reinvent Your Organization by Putting the Pieces TogetherNotesResourcesAcknowledgmentsAbout the AuthorsIndex

KAROLIN FRANKENBERGER is a Full Professor and Director at the Institute of Management and Strategy at the University of St. Gallen in Switzerland, where she is also the Academic Director of the Executive MBA. Karolin is an internationally renowned keynote speaker and supports company leaders in their strategy and innovation challenges. Her last book The Business Model Navigator was an international best-seller and was translated into 12 languages.HANNAH MAYER is a PhD Fellow at the Laboratory for Innovation Science at Harvard, where she does research on AI-powered business models, digital transformation and digital platforms. Prior to her academic career, Hannah was a consultant at an international management consultancy, focusing on digital transformation projects, and spent two years at Google as a Digital Strategist.ANDREAS REITER is PhD student at the University of St. Gallen, specializing in digital transformation and platform ecosystems. Prior to his doctoral studies, Andreas was a consultant a leading management consulting firm, where he focused on digital transformation projects and the set-up of digital business models.MARKUS SCHMIDT is the CEO and founder of QSID Digital Advisory, a consulting boutique dedicated to supporting companies in their strategy, leadership and digital transformation challenges. This role was preceded by long-time experience leading globalization and digital transformation at Valeo and Bosch. He serves as an independent board member in different companies and as a lecturer at multiple universities.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia