• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Development of Social Cognition and Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Development of Social Cognition and Communication

ISBN-13: 9780805843224 / Angielski / Twarda / 2005 / 400 str.

Homer/Tamis-Lem; Bruce D. Homer; Catherine S. Tamis-Lemonda
The Development of Social Cognition and Communication Homer/Tamis-Lem                          Bruce D. Homer Catherine S. Tamis-Lemonda 9780805843224 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Development of Social Cognition and Communication

ISBN-13: 9780805843224 / Angielski / Twarda / 2005 / 400 str.

Homer/Tamis-Lem; Bruce D. Homer; Catherine S. Tamis-Lemonda
cena 705,83
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book will focus on the interdependence of social cognition and communication in the first 3 years of life, emphasizing both how specific cognitive developments enable new modes of social interaction and how social interactions enable the development

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Psychotherapy - Child & Adolescent
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805843224
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
400
Waga:
0.69 kg
Wymiary:
23.77 x 15.85 x 2.69
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

"...the book is a valuable contribution to researchers interested in development and communication. Because of the interdisciplinary nature of this area of research, the book's ultimate value may be in stimulating interest on the topic and future research. The book could easily be used for a graduate course on the development of communication...."

—PsycCRITIQUES

Contents: B.D. Homer, C.S. Tamis-LeMonda, Preface. D.R. Olson, Foreword. Part I: Language and Cognition. B.D. Homer, C.S. Tamis-LeMonda, Section Introduction. K. Nelson, Cognitive Functions of Language in Early Childhood. B.D. Homer, K. Nelson, Seeing Objects as Symbols and Symbols as Objects: Language and the Development of Dual Representation. S. Jacques, P. Zelazo, On the Possible Roots of Cognitive Flexibility. Part II: Intentionality and Communication. C.S. Tamis-LeMonda, B.D. Homer, Section Introduction. A. Walker-Andrews, Perceiving Social Affordances: The Development of Emotional Understanding. D. Baldwin, Discerning Intentions: Characterizing the Cognitive System at Play. C.S. Tamis-LeMonda, K. Adolph, Social Referencing in Infant Motor Action. N. Akhtar, Is Joint Attention Necessary for Early Language Learning? C. Moore, D. Symons, Attachment, Theory of Mind, and Delay of Gratification. Part III: Theory of Mind and Pedagogy. B.D. Homer, C.S. Tamis-LeMonda, Section Introduction. J. Astington, J. Pelletier, Theory of Mind, Language, and Learning in the Early Years: Developmental Origins of School Readiness. D. Frye, M. Ziv, Teaching and Learning as Intentional Activities. S. Goldin-Meadow, Gesture in Social Interactions: A Mechanism for Cognitive Change. Part IV: Narrative and Autobiographical Memory. C.S. Tamis-LeMonda, B.D. Homer, Section Introduction. J. Brockmeier, Pathways of Narrative Meaning Construction. R. Fivush, C.A. Haden, Parent-Child Reminiscing and the Construction of a Subjective Self. M. Leichtman, Q. Wang, Autobiographical Memory in the Developmental Niche: A Cross-Cultural Perspective.

Bruce D. Homer, Catherine S. Tamis-LeMonda



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia