• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Dark Side of Crm: Customers, Relationships and Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Dark Side of Crm: Customers, Relationships and Management

ISBN-13: 9781138803329 / Angielski / Miękka / 2015 / 304 str.

Bang Nguyen
The Dark Side of Crm: Customers, Relationships and Management Bang Nguyen 9781138803329 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Dark Side of Crm: Customers, Relationships and Management

ISBN-13: 9781138803329 / Angielski / Miękka / 2015 / 304 str.

Bang Nguyen
cena 258,48 zł
(netto: 246,17 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,78 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Customers are treated badly. Not all customers. Not always. But many are and often. Some customers are bad. They treat firms badly. Firms have to react. Employees and customers endure the consequences. Such bad behaviours, by firms and customers, have consequences for perceptions of trust and fairness, for endorsements and referrals, for repeat purchasing and loyalty, and ultimately for a firm s profitability and RoI. The management of customer relationships is core to the success and even survival of the firm. As The Dark Side of CRM explores, this is an area fraught with difficulties, duplicitous practice and undesirable behaviours. These need acknowledging, mitigating and controlling. This book is the first of its kind to define these dark sides, exploring also how firms and policy-makers might address such behaviours and manage them successfully. With contributions from many of the leading exponents globally of CRM and understanding customers, The Dark Side of CRM is essential reading for students, researchers and practitioners interested in managing customers, relationship marketing and CRM, as well as social media and marketing strategy."

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Information Management
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138803329
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
304
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

‘Trouble is brewing; all is not well in the land of customer management. Companies and customers often act deceitfully and amorally. This important book sounds the alarm about contemporary customer management practice, and suggests responses and remedies for businesses and public policy makers.’ - Dr. Francis Buttle, Principal, Francis Buttle & Associates - francisbuttle.com.au – and author ‘Customer Relationship Management: Concepts and Technologies’, 3rd edition.

1. Introduction to The Dark Sides of CRM (Bang Nguyen, Ana Isabel Canhoto and Lyndon Simkin)  2. CRM and Customer Management: Identifying and Confronting Dark Side Behaviours (Pennie Frow, Adrian Payne, Louise Young and Ian Wilkinson)  3. Perceptions of Fairness and Unfairness (Lan Xia)  4. CRM and Social Media (Adam Rapp and Jessica Ogilvie)  5. Negative Word-of-Mouth, Misbehaviour and Revenge (Venessa Funches)  6. Good vs. Bad Relationship Framework (Donald Lund, Irina Kozlenkova and Robert Palmatier)  7. Opportunism, Transparency, Manipulation, Deception and Exploitation of Customers’ Vulnerabilities in CRM (Gilles N’Goala)  8. The Dark Side of Business Relationships: An Overview (Ibrahim Abosag, Dorothy Yen and Caroline Tynan)  9. Dark Side of CRM: Brand Relationships and Violent Extremist Organisations (Mike Breazeale, Erin Pleggenkuhle-Miles, Mackenzie Harms and Gina Ligon)  10. Right Marketing to Wrong Customers – Rethinking Conventional CRM Strategies (Denish Shah)  11. Recovery From CRM Implementation Pitfalls: Integrating Learning Behaviour From Failures (Bang Nguyen and Xiaoyu Yu)  12. The Dark Side: Customers vs. Companies (Liz Machtynger, Martin Hickley, Merlin Stone and Paul Laughlin) 13. Conclusion to The Dark Sides of CRM (Bang Nguyen, Ana Isabel Canhoto and Lyndon Simkin)



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia