• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Cult of Beauty » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Cult of Beauty

ISBN-13: 9781032613581 / Twarda / 2024 / 160 str.

(Govt of India Jaishri (Ministry of Health & Family Welfare
The Cult of Beauty Jaishri (Ministry of Health & Family Welfare, (Govt of India)) Jethwaney 9781032613581 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Cult of Beauty

ISBN-13: 9781032613581 / Twarda / 2024 / 160 str.

(Govt of India Jaishri (Ministry of Health & Family Welfare
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book deconstructs the quintessential Indian woman that the advertising industry portrays across the spectrum by looking at Indian advertisements across multiple brands with a gender lens based on societal and sociological perspectives. 

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Social Science > Media Studies
Social Science > Gender Studies
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9781032613581
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
160
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Is Advertising as Guilty as It Is Made Out to Be? 2. What Women Want? The Long and Arduous Journey of Struggle for Gender Equity 3. Gender Insensitivity in Advertising is not a Myth! 4. Some Hope, some Despair! A Medley of Ads 5. From Horse’s Mouth- Straight from the source! 6. The Arrival of Metrosexual Man in the Indian Ad Narrative: Creating New Archetypes 7. Gender mainstreaming in media schools and workplaces 8. Gender Insensitive Laws – A Global Concern 9. Do self-regulation codes in advertising have enough teeth? Critiquing professional codes of self-regulation 10. Current Discourse on Gender and its Implications 11. Wake-up call for the ad sector – The New Consumer Protection Act, 2019 12. What next? The Agenda for Tomorrow

Jaishri Jethwaney did her Doctorate from the School of International Studies, JNU, her Masters in Political Science from Hindu College, Delhi University; and professional education in mass communication and journalism both in India and abroad.  In an academic career spanning over 25 years, she was Professor & Program Director at the coveted Indian Institute of Mass Communication, followed by two-year stint as Project Director in the ICSSR research project on Gender Discourse in Indian Advertising which was followed by her extensively reviewed book, The Beauty Paradigm: Gender Discourse in Indian Advertising (2022) Currently Dr Jethwaney is the Senior Advisor in Public Health Communication with the Ministry of Health & Family Welfare in its Immunology Technical Support Unit (ITSU) since December 2022.

 

Prof. Jethwaney has been a lead communication expert for many national and international consultancies in the social sector arena. She is on the board of studies of several central and state universities.

A widely read author, Prof. Jethwaney’s books on Advertising, Corporate Communication and Social Sector Communication are very popular among academics, professionals, and scholars not only in India but also many countries.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia