Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
The Creative Classroom: Innovative Teaching for 21st-Century Learners » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2946600]
•
Literatura piękna
[1856966]
więcej...
•
Turystyka
[72221]
•
Informatyka
[151456]
•
Komiksy
[35826]
•
Encyklopedie
[23190]
•
Dziecięca
[619653]
•
Hobby
[140543]
•
AudioBooki
[1577]
•
Literatura faktu
[228355]
•
Muzyka CD
[410]
•
Słowniki
[2874]
•
Inne
[445822]
•
Kalendarze
[1744]
•
Podręczniki
[167141]
•
Poradniki
[482898]
•
Religia
[510455]
•
Czasopisma
[526]
•
Sport
[61590]
•
Sztuka
[243598]
•
CD, DVD, Video
[3423]
•
Technologie
[219201]
•
Zdrowie
[101638]
•
Książkowe Klimaty
[124]
•
Zabawki
[2473]
•
Puzzle, gry
[3898]
•
Literatura w języku ukraińskim
[254]
•
Art. papiernicze i szkolne
[8170]
Kategorie szczegółowe BISAC
The Creative Classroom: Innovative Teaching for 21st-Century Learners
ISBN-13
: 9780807763049 / Angielski / Twarda / 2019
Keith Sawyer
;
Tony Wagner
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
The Creative Classroom: Innovative Teaching for 21st-Century Learners
ISBN-13
: 9780807763049 / Angielski / Twarda / 2019
Keith Sawyer
;
Tony Wagner
cena
390,22
zł
(netto: 371,64 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 371,75 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Teaching - General
Education
>
Aims & Objectives
Education
>
Curricula
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807763049
Rok wydania:
2019
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
23.11 x 15.75 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Foreword Tony Wagner
Acknowledgments
1. Introduction
Teaching Creative Knowledge
2. Teaching Creative Knowledge
Creative Knowledge and Shallow Knowledge
Moving Beyond the Coverage Trap
The Noisy Library: Learning Creativity and State Standards
Creative Habits of Mind
Creative Knowledge in Math, Science, and History
Teaching for Creativity in Every Subject
3. Guided Improvisation
Learning to Improvise
Improvisation is an Ensemble Art
Improv Techniques for Teachers
When Teachers Need to Break the Rules
Lesson Planning for Guided Improvisation
Scaffolding: Balancing Structure and Improvisation
Summary
4. Mastering the Teaching Paradox
Scaffolding: The Structures of Guided Improvisation
Project-Based Learning and the Teaching Paradox
Different Balances of Structure and Improvisation
From Novice Teacher to Expert Improviser
Pedagogical Content Knowledge
Conclusion
5. Schools for creativity
What Creative Schools Look Like
A Case Study: Keels Elementary
Conclusion
6. A Call to Action
References
Index
About the Author
Sawyer, Keith
Keith Sawyer is Associate Professor of Education a...
więcej >
Udostępnij
Czytaj nas na: