• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Creation of the Extraordinary: Perspectives on Luxury » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Creation of the Extraordinary: Perspectives on Luxury

ISBN-13: 9783658295370 / Angielski / Miękka / 2020 / 246 str.

Hannes Gurzki
The Creation of the Extraordinary: Perspectives on Luxury Gurzki, Hannes 9783658295370 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Creation of the Extraordinary: Perspectives on Luxury

ISBN-13: 9783658295370 / Angielski / Miękka / 2020 / 246 str.

Hannes Gurzki
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Perspectives on Luxury

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658295370
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2020
Numer serii:
000629864
Ilość stron:
246
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.42
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

The State of Luxury Research: A Bibliometric Citation Analysis.- Perspectives on Luxury: An Integrative Model.- Decoding Luxury Brand Communications.- Implications for Luxury Brand Management. 

Dr. Hannes Gurzki is program director at the European School of Management and Technology in Berlin. He has been working as a strategy consultant for several years. He completed his dissertation with Univ.-Prof. Dr. David M. Woisetschläger at the Institute for Automotive Management and Industrial Production (AIP), Chair of Services Management, at the Technical University Braunschweig.

Luxury is as old as humankind and has sparked multiple debates throughout of history. In today’s consumer society, luxury brands have become aspirational symbols. Yet, to date, a comprehensive overview of the different perspectives that have shaped the discourses about luxury is missing. Hannes Gurzki provides a broad overview of luxury research, highlights and details important perspectives on luxury, and derives practical guidelines for managers based on research. Thereby the author combines insights from different disciplines, such as philosophy, sociology, psychology, anthropology, cultural studies, economics or management, to broaden and deepen our understanding of luxury and its creation principles.

Contents 
  • The State of Luxury Research: A Bibliometric Citation Analysis
  • Perspectives on Luxury: An Integrative Model
  • Decoding Luxury Brand Communications
  • Implications for Luxury Brand Management

Target Groups 
  • Researchers and students of marketing, communications, brand and luxury management 
  • Experts of the luxury industry, creative industries, media, consumer goods, and retail

The Author 
Dr. Hannes Gurzki is program director at the European School of Management and Technology in Berlin. He has been working as a strategy consultant for several years. He completed his dissertation with Univ.-Prof. Dr. David M. Woisetschläger at the Institute for Automotive Management and Industrial Production (AIP), Chair of Services Management, at the Technical University Braunschweig.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia