• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Continuum of Consumer Choice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Continuum of Consumer Choice

ISBN-13: 9781032201573 / Twarda / 2024 / 240 str.

UK) Foxall Gordon R. (University of Cardiff
The Continuum of Consumer Choice Gordon R. (University of Cardiff, UK) Foxall 9781032201573 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Continuum of Consumer Choice

ISBN-13: 9781032201573 / Twarda / 2024 / 240 str.

UK) Foxall Gordon R. (University of Cardiff
cena 657,15 zł
(netto: 625,86 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 651,77 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The Continuum of Consumer Choice provides a novel view of consumer choice based on the temporal horizon of the consumer, giving rise to a spectrum of consumption styes from the everyday to the extreme.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - General
Psychology > Cognitive Neuroscience & Cognitive Neuropsychology
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Marketing
ISBN-13:
9781032201573
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
240
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Preface                                                                                                                                   

 

Chapter 1        Introduction                                                                                       

 

 

Part I Conceptualizing Consumer Choice 

 

Chapter 2        Context, Valuation, and Rationality                                                  

 

Chapter 3        A Research Strategy for Consumer Psychology                               

 

Chapter 4        The Significance of Temporal Horizon                                             

 

 

Part II Levels of Exposition

 

Chapter 5        A Suite of Models                                                                              

 

Chapter 6        Coming to Terms with Intentionality                                               

 

Chapter 7        Neural Foundations of Valuation                                                     

 

 

Part III Confronting Conceptual Duality

 

Chapter 8        Responsive Behavior and Considered Action                                   

 

Chapter 9        Complementarity and Incommensurability                                       

 

Chapter 10      Confluence                                                                                         

 

 

 

Bibliography  

Gordon R. Foxall is Distinguished Research Professor at Cardiff Business School and Visiting Research Professor of Economic Psychology at Reykjavik University. He holds a PhD in industrial economics and business studies (University of Birmingham), a PhD in psychology (Strathclyde University) and a higher doctorate (DSocSc) also from Birmingham. He is the author of 350 refereed papers and chapters and 35 books, and has held visiting positions at the Universities of Oxford, Michigan, Guelph, South Australia, and Durham. He is a Fellow of the Academy of Social Sciences, the British Psychological Society, and the British Academy of Management. His most recent books are Intentional Behaviorism and The Theory of the Marketing Firm.   



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia