• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Content of Science: A Constructivist Approach to Its Teaching and Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Content of Science: A Constructivist Approach to Its Teaching and Learning

ISBN-13: 9780750702218 / Angielski / Miękka / 1994 / 292 str.

Peter J. Fensham; J. Fensham Peter J. Fensham; J. Fensha Peter
The Content of Science: A Constructivist Approach to Its Teaching and Learning Fensham, Peter J. 9780750702218 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Content of Science: A Constructivist Approach to Its Teaching and Learning

ISBN-13: 9780750702218 / Angielski / Miękka / 1994 / 292 str.

Peter J. Fensham; J. Fensham Peter J. Fensham; J. Fensha Peter
cena 160,92 zł
(netto: 153,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 159,27 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

A group of science educators with experience of being involoved in curriculum development, and in conducting extensive research on many aspects of teaching and learning science, have combined their findings in this volume.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Education > General
Science > Study & Teaching
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750702218
Rok wydania:
1994
Ilość stron:
292
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
21.89 x 17.27 x 1.6
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Figures and Tables, Preface, 1 Introduction, 2. Beginning to Teach Chemistry, 3. Generative Science Teaching, 4. Constructivism, Re-constructivism and Task-orientated Problem-solving, 5. Structures, Force and Stability. Design a Playground (Year 6), 6. Pupils’ Understanding Magnetism in a Practical Assessment Context: The Relationship Between Content, Process and Progression, 7. Primary Science in an Integrated Curriculum, 8. Digging into Science — A Unit Developed for a Year 5 Class, 9. Year 3: Research into Science, 10. The Importance of Specific Science Content in the Enhancement of Metacognition, 11. The Constructivist Paradigm and Some Implications for Science Content and Pedagogy, 12. Making High-tech Micrographs Meaningful to the Biology Student, 13. Year 9 Bodies, 14. Learning and Teaching Energy, 15. Working from Children’s Ideas: Planning and Teaching a Chemistry Topic from a Constructivist Perspective, 16. States of Matter — Pedagogical Sequence and Teaching Strategies Based on Cognitive Research, 17. Pedagogical Outcomes of Research in Science Education: Examples in Mechanics and Thermodynamics, 18. Dimensions of Content, Postscript, Notes on Contributors, Author Index, Subject Index

Peter Fensham was the first Professor of Science Education in Australia after teaching university chemistry for ten years. From 1967-1992 he held that position at Monash University but was also Dean of the Faculty of Education from 1982-1988. He has been involved in Australia in science education, in curriculum policy, and in social justice in schools and higher education. Dick Gunstone is an Associate Professor in the Education Faculty at Monash University. Before joining Monash in 1974 he taught physics and maths in Victorian schools. Currently his teaching and research embrace science education, metacognition and professional development of pre- and in-service teachers. Richard White taught general science, physics and chemistry for ten years in high schools before joining Monash University in 1971. He has been Professor of Education-al Psychology since 1981. His professional interest is in the quality of learning, which has led him into research on learning hierarchies, episodic memory, cognitive structure and metacognition.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia