• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Consumer Learner: Emerging Expectations of a Customer Service Mentality in Post-Secondary Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Consumer Learner: Emerging Expectations of a Customer Service Mentality in Post-Secondary Education

ISBN-13: 9780982874042 / Angielski / Twarda / 2012 / 138 str.

Gillian Silver; Cheryl A. Lentz
The Consumer Learner: Emerging Expectations of a Customer Service Mentality in Post-Secondary Education Silver, Gillian 9780982874042 Lentz Leadership Institute - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Consumer Learner: Emerging Expectations of a Customer Service Mentality in Post-Secondary Education

ISBN-13: 9780982874042 / Angielski / Twarda / 2012 / 138 str.

Gillian Silver; Cheryl A. Lentz
cena 94,84
(netto: 90,32 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 94,57
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Anyone who has entered a college classroom in the last 5 years has recognized a clear transformation in the context of higher education. A dynamic revolution in practice and delivery is underway, and the implications of multi-faceted change are ripe for analysis. Administrators are increasingly charged with revenue production and institutional leadership. Faculty are experimenting with new andragogical models and advances in interactive technology. Students are embracing new modalities, as they strive to make curriculum immediately transfer able into industry. The Consumer Learner: Emergence and Expectations of a Customer Service Mentality in Post-Secondary Education examines the new reality and emerging patterns shaping the experiences of these three diverse, yet interconnected constituencies. This book provides a distinctive approach to the transformation of the higher education culture within the United States. Authors Dr. Gillian Silver and Dr. Cheryl Lentz, noted content experts, professors, and curriculum/program developers, explain that the contents will initiate an intensive dialogue about the implications and impacts on administrative structure, faculty practice, and learner outcomes. According to Dr. Lentz, "This is a frank, encompassing work which has the capacity to ignite a national dialogue. We think the review will give voice to the significance of this evolving environment. The voices of experience leading this change will emerge." Follow the authors on the Web: www.consumerlearner.com

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Administration - General
Education > Adult & Continuing Education
Education > Distance, Open & Online Education
Wydawca:
Lentz Leadership Institute
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780982874042
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
138
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
22.91 x 15.19 x 1.12
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia