• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Competitive Advantage of Emerging Market Multinationals » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Competitive Advantage of Emerging Market Multinationals

ISBN-13: 9781107032552 / Angielski / Twarda / 2013 / 376 str.

Peter J Williamson
The Competitive Advantage of Emerging Market Multinationals Peter J Williamson 9781107032552  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Competitive Advantage of Emerging Market Multinationals

ISBN-13: 9781107032552 / Angielski / Twarda / 2013 / 376 str.

Peter J Williamson
cena 347,56
(netto: 331,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 344,76
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

A rigorous analysis of how the innovative practices of emerging multinationals from the BRIC countries are transforming global competition.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - General
Business & Economics > Industries - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781107032552
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
376
Waga:
0.72 kg
Wymiary:
23.11 x 15.24 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

'The Competitive Advantage of Emerging Market Multinationals investigates how firms based in Brazil, Russia, India and China are developing new products and processes, configuring their international value chains, and acquiring and exploiting capabilities through mergers and acquisitions. One exciting feature of this book is the parallel treatment of the strategies used by Brazilian, Russian, Indian and Chinese firms in these three areas. This book is a must-read for anyone eager to understand the international expansion of firms based in these four countries.' Jean-François Hennart, Center for Research in Economics and Business, Tilburg University, The Netherlands

Introduction Peter J. Williamson, Ravi Ramamurti, Afonso Fleury and Maria Tereza Leme Fleury; Part I. Innovation and Competitive Advantage: 1. Innovation by Brazilian EMNEs Moacir de Miranda Oliveira Junior, Felipe Mendes Borini and Afonso Fleury; 2. Innovation by Russian EMNEs Sergey Filippov and Alexander Settles; 3. Innovation by Indian EMNEs Nikhil Celly, Jaideep Prabhu and Venkat Subramanian; 4. Innovation by Chinese EMNEs Peter J. Williamson and Eden Yin; Commentaries on Part I: i. The contribution of innovation to EMNEs' competitive advantage Bridgette Sullivan-Taylor; ii. Innovation in emerging markets and the rise of emerging market MNEs Ram Mudambi; Part II. Value-Chain Configuration and Competitive Advantage: 5. Value-chain configuration of Brazilian EMNEs Afonso Fleury, Maria Tereza Leme Fleury and Felipe Mendes Borini; 6. Value-chain configurations of Russian EMNEs Valery S. Katkalo and Andrey G. Medvedev; 7. Value-chain configurations of Indian EMNEs Suma Athreye; 8. Value-chain configurations of Chinese EMNEs Kaimei Wang and Yongjiang Shi; Commentaries on Part II: i. How emerging market multinational companies upgrade capabilities using value-chain configuration in advanced economies Alvaro Cuervo-Cazurra; ii. Value-chain configurations of emerging country multinationals Jagjit Singh Srai; Part III. Mergers and Acquisitions and Competitive Advantage: 9. Cross-border M&A and competitive advantage of Brazilian EMNEs Alvaro B. Cyrino and Erika P. Barcellos; 10. Cross-border M&A and competitive advantage of Russian EMNEs Kalman Kalotay and Andrei Panibratov; 11. Cross-border M&A and competitive advantage of Indian EMNEs Ravi Ramamurti; 12. Cross-border M&A and competitive advantage of Chinese EMNEs Peter J. Williamson and Anand P. Raman; Commentaries on Part III: i. Cross-border M&A by the new multinationals: different reasons to 'go global' Simon Collinson; ii. Cross-border acquisitions by EMNEs Ravi Sarathy; Conclusion: rethinking the implications of EMNEs' rise Peter J. Williamson, Ravi Ramamurti, Afonso Fleury and Maria Tereza Leme Fleury; References; Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia