• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Chinese Transformation of Corporate Culture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Chinese Transformation of Corporate Culture

ISBN-13: 9781138857445 / Angielski / Miękka / 2015 / 192 str.

Colin Hawes
The Chinese Transformation of Corporate Culture Colin Hawes 9781138857445 Taylor & Francis Group - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Chinese Transformation of Corporate Culture

ISBN-13: 9781138857445 / Angielski / Miękka / 2015 / 192 str.

Colin Hawes
cena 244,34 zł
(netto: 232,70 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In recent years, Chinese policymakers and corporate leaders have focused significant attention on the concept of corporate culture. This book will reveal the political, social and economic factors behind the enormous current interest in corporate culture in China and provide a wide range of case studies that focus on how large corporations like Haier, Huawei and Mengniu have attempted to transform their cultures, and how they represent themselves as complying with the Chinese government s interpretation of "positive" corporate culture. Hawes demonstrates how the foreign concept of corporate culture has been re-defined in China to fit the Chinese political, social and cultural context. He examines how this re-definition of corporate culture reflects a uniquely Chinese conception of the purposes and social functions of the capitalist business corporation and how the Chinese Communist Party s active promotion of "socialist" corporate culture evidences a shift in the Party s identity towards a business-friendly champion of corporate and economic development. This work will be of great interest to students and scholars of Asian Studies, Business and Management and Chinese studies. "

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Negocjacje biznesowe
Social Science > Ethnic Studies - General
Social Science > Regional Studies
Wydawca:
Taylor & Francis Group
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138857445
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
192
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.04
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction: The Corporate Culture Phenomenon in China  Part 1: The Theory and Politics of Corporate Culture in China  1. Corporate Culture in China: Official and Academic Interpretations  2. Following or Re-Drawing the Party Line? Large Chinese Firms Transforming Their Cultural Values  Part 2: Techniques and Vehicles for Transforming Corporate Culture  3. Corporate Culture Propaganda Campaigns: Techniques for Promoting Positive Cultural Values within Chinese Corporations  4. Corporate Magazines as a Vehicle for Promoting Corporate Culture and Cultivating Employees  5. Leading by Example: CEOs, Moral Leadership, and the Promotion of Corporate (and Chinese) Culture  6. Corporate Culture and Incentive Systems: Haier and Huawei  Conclusion: A Hybrid Socialist Corporate Culture (with Chinese Characteristics)?



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia