• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Changing Organization: Agency Theory in a Cross-Cultural Context » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Changing Organization: Agency Theory in a Cross-Cultural Context

ISBN-13: 9781107146808 / Angielski / Twarda / 2016 / 466 str.

Kaijun Guo; Maurice Yolles; Gerhard Fink
The Changing Organization: Agency Theory in a Cross-Cultural Context Guo, Kaijun 9781107146808 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Changing Organization: Agency Theory in a Cross-Cultural Context

ISBN-13: 9781107146808 / Angielski / Twarda / 2016 / 466 str.

Kaijun Guo; Maurice Yolles; Gerhard Fink
cena 607,04 zł
(netto: 578,13 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 554,12 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book provides a multidisciplinary approach for studying the management of change under conditions of complexity.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Organizational Behavior
Business & Economics > Organizational Development
Wydawca:
Cambridge University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781107146808
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
466
Waga:
0.78 kg
Wymiary:
22.91 x 15.19 x 2.54
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part I. The Agency: 1. The cultural agency; 1.1 Introduction; 1.2 The configuration approach; 1.3 Viable living systems and cultural agency; 2. The instrumental and strategic agencies; 2.1 Introduction; 2.2 The strategic agency; 2.3 Two views on strategic management; 2.4 The knowledge management paradigm; 2.5 Complexity and viable systems; 2.6 Knowledge cybernetics; 2.7 Agency pathology; 3. Agency personality; 3.1 Introduction; 3.2 Modelling the collective agency; 3.3 Agency trait theory and Maruyama types; 3.4 Intelligences and efficacy in agency traits; 3.5 Conclusion; 4. The intelligent agency; 4.1 Introduction; 4.2 Theories of intelligence; 4.3 Organisational intelligences; 4.4 Agency process intelligences and efficacy; 4.5 Knowledge strategy agency case; 5. Agency types and traits; 5.1 Introduction; 5.2 Traits, enantiomers and agency type; 5.3 Individualism and collectivism; 5.4 Some thoughts; 6. Agency consciousness; 6.1 Introduction; 6.2 Undecidability and generic system hierarchies; 6.3 Substructure modelling; 6.4 Illustration of superstructure modelling; 6.5 The case of negotiation and agency internalisation; Part II. Agency Change: 7. Joint alliances; 7.1 Introduction; 7.2 International alliances in Central Europe; 7.3 Knowledge management and knowledge transfer in a cross-cultural context; 7.4 Viable knowledge creation and learning in international alliances; 7.5 Modelling alliances; 7.6 Application of the model to a case study of the Czech Academic Link Project (CZALP); 7.7 Application of the model to a case study of the Czech Academic Link project (CZALP); The CZALP Project Phase 1; The CZALP Project Phase 2 and 3; 7.7 Outcome; 8. Agency dynamics; 8.1 Introduction; 8.2 Kuhn, Piaget: from paradigm crisis to transformation; 8.3 Understanding paradigms; 8.4 Paradigms under change; 8.5 Transformation and paradigms; 8.6 Trait system dynamics; 8.7 Baoshang Bank case study; 8.8 Some thoughts; Part III. Agency as Society: 9. The sociological and political agencies; 9.1 Introduction; 9.2 Parsons; 9.3 Luhmann; 9.4 Habermas; 9.5 Agency and socio-cultural processes; 9.6 The political dimension of agency; 9.7 Luhmann, Habermas, agency and practice; 10. The economic agency; 10.1 Introduction; 10.2 Economics and policy; 10.3 Macroeconomic modelling; 10.4 Economic agency; 10.5 Traits, policy and macroeconomics; 10.6 Case situation: the 2008 European Recession and mindscapes; 10.7 Observations; 11. The financial agency; 11.1 Introduction; 11.2 The Chinese context; 11.3 The impact of shadow banking; 11.4 Viewing banking through agency; 11.5 Agency pathologies and corruption; 11.6 Conclusions; Notes; References; Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia