• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Changing Face of Retailing in the Asia Pacific » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Changing Face of Retailing in the Asia Pacific

ISBN-13: 9780415483421 / Angielski / Twarda / 2009 / 158 str.

Elizabeth Howard
The Changing Face of Retailing in the Asia Pacific Elizabeth Howard   9780415483421 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Changing Face of Retailing in the Asia Pacific

ISBN-13: 9780415483421 / Angielski / Twarda / 2009 / 158 str.

Elizabeth Howard
cena 438,95 zł
(netto: 418,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 428,13 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Retailing in the countries of Asia Pacific is being transformed, with the growth of large and international retail firms and the development of new stores and shopping centres. This book studies the trends and the implications for retailers, consumers and governments, through a series of studies in different countries.

Retailing in the countries of Asia Pacific is changing dramatically. Changes which took decades, even centuries, elsewhere are happening in a few years. The growth of larger firms and the arrival of international retailers are changing the business landscape, bringing the consistent supply and presentation of wider ranges of goods to consumers, and leading to the development of new kinds of retail stores and modern shopping malls, often in new locations. All of these developments are important for economic growth and for consumers and their lifestyles, They raise questions for governments about foreign investment, about social and environmental change, and about the fate of traditional retailers. This book examines the trends, seeking to understand how far they are global and how local circumstances affect developments. International retailers have spread across the region, but not always successfully. Studies in several countries look at their processes of growth and some of the reasons for success and failure. A review of changing regulation across the region suggests regulators should be concerned to avoid the problems of overconcentration of retail power, and country studies reflect on the effects of regulation as well as cultural and other influences on change.

This book was published as a special issue of Asia Pacific Business Review.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415483421
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
158
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

1. Introduction: The Transformation of Retailing in Asia Pacific Elizabeth Howard  2. The Regulation of Retailing: Lessons For Developing Countries  Allan Fels  3. Restructuring Retailing in Korea: the Case of Samsung-Tesco Yong-Gu Suh and Elizabeth Howard  4. The Process of International Business Model Transfer in the Seven-Eleven Group: US-Japan-China Toshiyuki Yahagi and Malobi Kar  5. Foreign Retailers in Post-WTO China: Stories of Success and Setbacks Shuguang Wang  6. The Transformation of Food Retailing in Thailand, 1997-2007 Randall Shannon  7. Demanding Customers in the Chinese Context Jos Gamble  8. Development of a Retail Life Cycle: The Case of Hong Kong's Department Store Industry Lai Ngun Sun, Robert Kay and Matthew Chew  9. Two Asia Malls: Urban Shopping Centre Development in Singapore and Japan Hendrik Meyer-Ohle  10. Cultural Perspectives on the Development of the Retail Trade, East and West Hans Peter Holst  11. Conclusion Elizabeth Howard

Elizabeth Howard is a founder member of the Oxford Institute of Retail Management, in the Said Business School of the University of Oxford. After professional posts in town planning, she began work on retailing at the University of Newcastle and moved to Oxford in 1986, where she now designs and runs executive education programmes. Her research has focused on retail change, shopping centre development and public policies towards retailing.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia