• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Cambridge Handbook of Infant Development: Brain, Behavior, and Cultural Context » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Cambridge Handbook of Infant Development: Brain, Behavior, and Cultural Context

ISBN-13: 9781108426039 / Angielski / Twarda / 2020 / 866 str.

Louisiana) Jeffrey J. Lockman (Tulane University;Catherine S. Tamis-LeMonda (New York University)
The Cambridge Handbook of Infant Development: Brain, Behavior, and Cultural Context Jeffrey J. Lockman (Tulane University, Louisiana), Catherine S. Tamis-LeMonda (New York University) 9781108426039 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Cambridge Handbook of Infant Development: Brain, Behavior, and Cultural Context

ISBN-13: 9781108426039 / Angielski / Twarda / 2020 / 866 str.

Louisiana) Jeffrey J. Lockman (Tulane University;Catherine S. Tamis-LeMonda (New York University)
cena 884,30 zł
(netto: 842,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 836,67 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This multidisciplinary volume features many of the world's leading experts of infant development, who synthesize their research on infant learning and behaviour, while integrating perspectives across neuroscience, socio-cultural context, and policy. It offers an unparalleled overview of infant development across foundational areas such as prenatal development, brain development, epigenetics, physical growth, nutrition, cognition, language, attachment, and risk. The chapters present theoretical and empirical depth and rigor across specific domains of development, while highlighting reciprocal connections among brain, behavior, and social-cultural context. The handbook simultaneously educates, enriches, and encourages. It educates through detailed reviews of innovative methods and empirical foundations and enriches by considering the contexts of brain, culture, and policy. This cutting-edge volume establishes an agenda for future research and policy, and highlights research findings and application for advanced students, researchers, practitioners, and policy-makers with interests in understanding and promoting infant development.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Developmental - General
Psychology > Psychotherapy - Child & Adolescent
Wydawca:
Cambridge University Press
Seria wydawnicza:
Cambridge Handbooks in Psychology
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781108426039
Rok wydania:
2020
Dostępne języki:
Angielski
Numer serii:
000390512
Ilość stron:
866
Waga:
1.58 kg
Wymiary:
25.225.2 x 17.525.2 x 17.5 x 5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

'This is an outstanding volume on development across infancy and the wide-ranging mechanisms associated with patterns of developmental change. Each section contains the scaffolding for numerous specialized courses on early development. The quality of the Handbook means that it will influence programs of research across the globe.' Martha Ann Bell, Professor of Psychology, Virginia Tech

Preface; Part I. Foundations: 1. Embodied Brain Model for Understanding Functional Neural Development of Foetuses and Infants – NOT YET FINAL Yasunori Yamada, Hoshinori Kanazawa, and Yasuo Kuniyoshi; 2. Infant Physical Growth Michelle Lampl; 3. Dynamic Epigenetic Impact of the Environment on the Developing Brain Frances A. Champagne; 4. Brain Development in Infants: Structure and Experience John E. Richards and Stefania Conte; 5. Development during Infancy in Children Later Diagnosed with Autism Spectrum Disorder Terje Falck-Ytter and Emily Jones; Part II. Perceptual Development: 6. Visual Development Daphne Maurer; 7. Infant Visual Attention Dima Amso and Kristen Tummeltshammer; 8. Infants' Perception of Auditory Patterns Laura K. Cirelli and Sandra E. Trehub; 9. The Development of Touch Perception and Body Representation Andrew J. Bremner; 10. Development of Infant Feeding Julie A. Mennella, Catherine A. Forestell, Alison K. Ventura, and Jennifer Orlet Fisher; 11. The Development of Multisensory Attention Skills: Individual Differences, Developmental Outcomes, and Applications Lorraine E. Bahrick, Robert Lickliter, and James T. Todd; Part III. Cognitive Development: 12. Infant Memory Harlene Hayne and Jane S. Herbert; 13. Infant Physical Knowledge Susan J. Hespos and Erin M. Anderson; 14. Infant Categorization Lisa M. Oakes; 15. Early Knowledge about Space and Quantity Nora S. Newcombe; 16. Infant Learning in the Digital Age Sylvia N. Rusnak and Rachel Barr; Part IV. Action: 17. Action in Development: Plasticity, Variability, and Flexibility Jaya Rachwani, Justine Hoch, and Karen E. Adolp; 18. The Mirror Neuron System and Social Cognition Nathan A. Fox, Virginia C. Salo, Ranjan Debnath, Santiago Morales, and Elizabeth G. Smith; 19. Infant Object Manipulation and Play Catherine S. Tamis-LeMonda and Jeffrey J. Lockman; 20. The Infant's Visual World: The Everyday Statistics for Visual Learning Swapnaa Jayaraman and Linda B. Smith; Part V. Language: 21. Infant Speech Perception Rebecca K. Reh and Janet F. Werker; 22. Infant Vocal Learning and Speech Production Anne S. Warlaumont; 23. Infant Word Learning and Emerging Syntax Dani Levine, Kathy Hirsh-Pasek, and Roberta Michnick Golinkoff; 24. Dual Language Exposure and Early Learning Natalie H. Brito; Part VI. Emotional and Social Development: 25. Infant Attachment (to Mother and Father) and its Place in Human Development: Five Decades of Promising Research (and an Unsettled Issue) Or Dagan and Abraham Sagi-Schwartz; 26. Infant Emotion Development and Temperament Evin Aktar and Koraly Pérez-Edgar; 27. Infant Emotional Development Samantha Mitsven, Daniel S. Messinger, Jacquelyn Moffitt, and Yeojin Amy Ahn; 28. Understanding and Evaluating the Moral World in Infancy J. Kiley Hamlin and Miranda Sitch; 29. Cross-Cultural Perspectives on Parent-Infant Interactions Marc H. Bornstein and Gianluca Esposito; Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia