• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Cambridge Handbook of Consumer Psychology » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Cambridge Handbook of Consumer Psychology

ISBN-13: 9781009243964 / Miękka / 2023 / 800 str.

The Cambridge Handbook of Consumer Psychology  9781009243964 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Cambridge Handbook of Consumer Psychology

ISBN-13: 9781009243964 / Miękka / 2023 / 800 str.

cena 283,00 zł
(netto: 269,52 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 280,73 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Captures the perspectives of the field's leading thinkers, focusing on foundational and emerging concepts in consumer psychology.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Psychology > Applied Psychology
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Cambridge University Press
Seria wydawnicza:
Cambridge Handbooks in Psychology
ISBN-13:
9781009243964
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
800
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

'A best-in-class handbook should capture the most incisive insights and forward-looking ideas of the leading thinkers in the field, and the Cambridge Handbook of Consumer Psychology does exactly this. With scholars expert in the most central issues to marketing today – from artificial intelligence to the broader role of marketing in society – this volume offers a comprehensive view of the field as it stands today, and how it is likely to change in the years to come.' Michael I. Norton, Harvard Business School, USA

Introduction; 1. Attitudinal advocacy: contemporary insights and new questions Mohamed A. Hussein and Zakary L. Tormala; 2. Storytelling and narrative persuasion Rebecca Krause-Galoni and Philip Mazzaocco; 3. Consumer goals and motivation Jessica Gamlin and Maferima Touré-Tillery; 4. Consumer financial decision making Abigail B. Sussman, Yusu Wang and Anastasiya Apalkova; 5. Marketplace morality Saerom Lee and Karen Page Winterich; 6. A triadic framework of luxury consumption David Dubois and SungJin Jang; 7. Consumer identity: a comprehensive review and integration of contemporary research Julian K. Saint Clair; 8. Compensatory consumption Naomi Mandel, Monika Lisjack and Qin Wang; 9. Artificial intelligence and consumer psychology TaeWoo Kim and Adam Duhachek; 10. Interpersonal influences in consumer psychology Rosellina Ferraro and Brent McFerran; 11. The psychology of consumer social hierarchy and rank signaling Derek D. Rucker and Adam D. Galinsky; 12. Political ideology and consumer psychology Nailya Ordabayeva, Aylin Cakalar and Daniel Fernandes; 13. Religion and consumer psychology Eugenia Wu and Keisha Cutright; 14. The psychology of consumer dignity Tom Wein, Sakshi Ghai, Cait Lamberton, and Neela A. Saldanha; 15. The psychology of shared consumption Peggy J. Liu and Theresa A. Kwon; 16. The psychology of access-based consumption Varala Maraj and Fleura Bardhi; 17. Word-of-mouth and consumer psychology Sarah Moore and Katie Lafreniere; 18. Consumer culture Ela Veresiu; 19. Field studies in consumer psychology Minah Jung; 20. MTurk and online panel research Joseph K. Goodman and Scott A. Wright; 21. Meta-analysis: assessing heterogeneity using traditional and contemporary approaches Blakeley B. McShane and Ulf Böckenholt; 22. Netnography for consumer psychologists Robert V. Kozinets; 23. A recipe for honest consumer research Stijn M. J. van Osselaer and Chris Janiszewski.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia