• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Cambridge Handbook of Cognition and Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Cambridge Handbook of Cognition and Education

ISBN-13: 9781108416016 / Angielski / Twarda / 2019 / 748 str.

John Dunlosky; Katherine Dawson
The Cambridge Handbook of Cognition and Education John Dunlosky Katherine Dawson 9781108416016 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Cambridge Handbook of Cognition and Education

ISBN-13: 9781108416016 / Angielski / Twarda / 2019 / 748 str.

John Dunlosky; Katherine Dawson
cena 886,10 zł
(netto: 843,90 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 836,67 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Leading scientists reveal how to improve instruction and student achievement across multiple domains, including science, mathematics, reading, and writing.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > General
Education > Teaching - Methods & Strategies
Wydawca:
Cambridge University Press
Seria wydawnicza:
Cambridge Handbooks in Psychology
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781108416016
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000390512
Ilość stron:
748
Waga:
1.44 kg
Wymiary:
25.65 x 21.84 x 4.32
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

'This volume imparts a magnificent overview of current research on many topics bridging between cognitive psychology and education. The chapters provide authoritative summaries of central issues written by leaders in the field. The book will be of great interest to researchers and educators - and should be widely read.' Henry L. Roediger, III, James S. McDonnell Distinguished University Professor, Washington University, St Louis

How cognitive psychology can inform evidence-based education reform: an overview of The Cambridge Handbook of Cognition and Education John Dunlosky and Katherine A. Rawson; Part I. Foundations: 1. How the learning sciences can inform cognitive psychology Keith Sawyer and John Dunlosky; 2. Quackery in educational research Daniel H. Robinson and Joel R. Levin; Part II. Science and Math: 3. Teaching critical thinking as if our future depends on it, because it does Diane F. Halpern and Heather A. Butler; 4. Improving students' scientific thinking David Klahr, Corinne Zimmerman and Bryan J. Matlen; 5. Spatial skills, reasoning, and mathematics Nora S. Newcombe, Julie L. Booth and Elizabeth Gunderson; 6. Iterative development of conceptual and procedural knowledge in mathematics learning and instruction Bethany Rittle-Johnson; 7. Development of fraction understanding Pooja G. Sidney, Clarissa A. Thompson and John E. Opfer; 8. Learning how to solve problems by studying examples Tamara van Gog, Nikol Rummel and Alexander Renkl; 9. Harnessing our hands to teach mathematics: how gesture can be used as a teaching tool in the classroom Elizabeth M. Wakefield and Susan Goldin-Meadow; Part III. Reading and Writing: 10. Fundamental components of reading comprehension Anne E. Cook and Edward J. O'Brien; 11. Writing as a learning activity Perry D. Klein and Aartje van Dijk; 12. Bilingualism and education: connecting cognitive science research to language learning Gigi Luk and Judith F. Kroll; 13. Note-taking Stephen T. Peverly and Amie D. Wolf; 14. Multiple text comprehension Jean-François Rouet, M. Anne Britt and Anna Potocki; 15. Interventions to promote reading for understanding: current evidence and future directions Elizabeth A. Stevens and Sharon Vaughn; Part IV. General Learning Strategies: 16. When does interleaving practice improve learning? Paulo F. Carvalho and Robert L. Goldstone; 17. Correcting student errors and misconceptions Elizabeth J. Marsh and Emmaline E. Drew; 18. How multimedia can improve learning and instruction Richard E. Mayer; 19. Multiple-choice and short-answer quizzing on equal footing in the classroom: potential indirect effects of testing Mark A. McDaniel and Jeri L. Little; 20. Collaborative learning: the benefits and costs Timothy J. Nokes-Malach, Cristina D. Zepeda, Elizabeth Richey and Soniya Gadgil; 21. Self-explaining: learning about principles and their application Alexander Renkl and Alexander Eitel; 22. Enhancing the quality of student learning using distributed practice Melody Wiseheart, Carolina E. Küpper-Tetzel, Tina Weston, Alice S. N. Kim, Irina V. Kapler and Vanessa Foot; Part V. Metacognition: 23. Self-regulation in computer-assisted learning systems Roger Azevedo, Nicholas V. Mudrick, Michelle Taub and Amanda E. Bradbury; 24. Improving students' metacomprehension accuracy Thomas D. Griffin, Marta K. Mielicki and Jennifer Wiley; 25. Calibration and self-regulated learning: making the connections Douglas J. Hacker and Linda Bol; 26. Teachers' judgments of student learning of mathematics Keith W. Thiede, Steven Oswalt, Jonathan L. Brendefur, Michele B. Carney and Richard D. Osguthorpe; 27. Learning strategies and self-regulated learning Philip H. Winne and Zahia Marzouk.

Dunlosky, John John Dunlosky is Associate Professor of Psychology... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia