• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Cambridge Handbook of Applied School Psychology » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Cambridge Handbook of Applied School Psychology

ISBN-13: 9781108415965 / Angielski / Twarda / 2020 / 600 str.

Frank C. Worrell; Tammy Hughes; Dante D. Dixson
The Cambridge Handbook of Applied School Psychology Frank C. Worrell Tammy Hughes Dante D. Dixson 9781108415965 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Cambridge Handbook of Applied School Psychology

ISBN-13: 9781108415965 / Angielski / Twarda / 2020 / 600 str.

Frank C. Worrell; Tammy Hughes; Dante D. Dixson
cena 884,30
(netto: 842,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 875,32
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Learn to be the best practitioner you can be by reading how interdisciplinary research translates into school-based best practice.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > General
Education > Educational Psychology
Wydawca:
Cambridge University Press
Seria wydawnicza:
Cambridge Handbooks in Psychology
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781108415965
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000390512
Ilość stron:
600
Waga:
1.45 kg
Wymiary:
25.4 x 17.78 x 3.81
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

'The editors have crafted a timely challenge for school psychology – that of bringing the scholarship into schools that informs the work to maximize every child's academic, behavioral, emotional, and social potential. They support this challenge by pulling from a diverse group of scholars including many who are familiar to school psychologists and others from less familiar domains of research.' Beth Doll, Professor of Educational Psychology, University of Nebraska

1. Broadening the focus of school psychology practice Frank C. Worrell, Tammy L. Hughes and Dante D. Dixson; Part I. Individual-Level Academic Interventions: 2. Enhancing reading motivation in schools Jamie Zibulsky and Lily Schwartz; 3. Addressing won't do issues in mathematics Christopher H. Skinner, Shelby Wright and Elizabeth McCallum; 4. Learning disabilities in mathematics Amanda McKerracher; 5. Executive function and school performance Cynthia A. Riccio and Maria J. Castro; Part II. Teacher and System-Level Interventions: 6. School-based interventions Nicholas Gelbar and Lea A. Theodore; 7. Helping teachers use progress monitoring for decision making Matthew K. Burns, Lisa Aguilar and Crystal Taylor; 8. Working with teachers on Tier 1 Linda Reddy and Adam Lekwa; 9. The academic support index: a tool for understanding student data David Stevens; Part III. Interventions from Educational and Social/Personality Psychology: 10. Belonging in schools Amanda D. Perez, Randy T. Lee and Rodolfo Mendoza-Denton; 11. Cross-race/cross-ethnic friendships in school Sandra Graham and Kara Kogachi; 12. Self-regulated learning in school contexts Timothy J. Cleary, Gregory L. Callan and Erica R. Pawlo; 13. School environments that facilitate delay of gratification Hefer Bembenutty; 14. The role of hope in school settings Dante D. Dixson; 15. School settings that facilitate high teacher expectations Christine Rubie-Davies and Annaline Flint; 16. Parental autonomy and relatedness support John Mark Froiland; 17. Preventing and minimizing stereotype threat in school settings Jennifer Randall Crosby; 18. How implicit gender bias impacts academic engagement Antonya Marie Gonzalez, Hee Jae Julie Oh and Andrew Scott Baron; Part IV. Behavioral and Social Emotional Interventions: 19. Internalizing problems and disorders of childhood Randy W. Kamphaus, Emily Walden and Dianna Carrizales-Englemann; 20. Adolescent suicidal behavior in schools: what to know and what to do James J. Mazza and David N. Miller; 21. Emotional disturbance vs social maladjustment Tammy L. Hughes, Michael Tansy and Elizabeth A. Pask; 22. When conduct problems become illegal acts: helping individuals with autism Elizabeth A. Pask and Tammy L. Hughes; 23. Effective bullying prevention and intervention strategies for school professionals Susan M. Swearer, Allen Garcia, Ana M. Damme, Shir Palmon, Nicholas Asay and Mario Scalora; 24. Prevention and intervention to close discipline gaps in schools Anne Gregory and Russell Skiba; 25. Social emotional learning in schools James C. DiPerna, Jennifer R. Frey and Susan C. Hart; Part V. Health and Pediatric Interventions: 26. Impairments related to medical conditions David L. Wodrich; 27. Psychological considerations for asthma Melissa Bray, Melissa Root, Meiko Howell and Evelyn Bilias; 28. Substance usage Sheila Yu and Steve Sussman; 29. Coordinating services with non-school providers Maria E. Golden and George J. DuPaul; Part VI. Family Connections and Life Transitions: 30. Parent-teacher relationships Kathleen M. Minke and Jordana S. Woodford; 31. Facilitating the transition to college Judith Kaufman and Camilla Overup; 32. Transition from school to work Ara Schmitt, Jamie Yabrough and Jenna Hennessey; Part VII. Special Populations: 33. School psychologists in early childhood settings Vincent C. Alfonso, Susan Ruby, Addy M. Wissel and Jaleh Davari; 34. Serving gifted and talented students Paula Olszewski-Kubilius, Frank C. Worrell and Rena F. Subotnik; 35. How best to serve court-involved youth in schools James R. Andretta; 36. School-based interventions for refugee children and adolescents Zuhra Teja and Frank C. Worrell; Part VIII. Conclusion: 37. School psychology in the 21st century Frank C. Worrell, Dante D. Dixson and Tammy Hughes; Index.

Hughes, Tammy Tammy Hughes works for the Heim Group and lives in... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia