• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The CIM Marketing Dictionary » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The CIM Marketing Dictionary

ISBN-13: 9780750623469 / Angielski / Miękka / 1996 / 332 str.

Norman A. Hart; Norman Hart
The CIM Marketing Dictionary Norman A. Hart Norman Hart 9780750623469 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The CIM Marketing Dictionary

ISBN-13: 9780750623469 / Angielski / Miękka / 1996 / 332 str.

Norman A. Hart; Norman Hart
cena 145,98
(netto: 139,03 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 144,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Containing over 3,000 terms, this dictionary spans a range of modern marketing and associated terminology. It is intended for marketing professionals including marketing managers and directors, sales, marketing communications managers, specialists involved in purchasing, export and many other fields.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Seria wydawnicza:
Marketing Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750623469
Rok wydania:
1996
Dostępne języki:
Ilość stron:
332
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
21.6 x 13.8
Oprawa:
Miękka

'This is an excellent dictionary which combines the classic virtues of comprehensiveness and clarity of expression. The dictionary's wide ranging and up to date entries will make it an invaluable working tool for marketing practitioners and students.'
Professor James E Lynch, University of Leeds

'The CIM Marketing Dictionary demands a position on the shelf of everyone in marketing simply because it is so comprehensive. The fact that it
is edited so professionally by Norman Hart guarantees its accuracy and usefulness. Buy it. Test it. Use it.' Roger Haywood,Chairman, Kestrel Communications

'Marketing Education has been a major growth area during the 1980's and the 1990's. More than ever students are electing to study marketing at BTEC, undergraduate and MBA levels. It is therefore essential that they have an easily accessible reference source to the vocabulary of marketing.
The 5th edition of The CIM Marketing Dictionary has been updated to provide a contemporary source of all major marketing terminology. As such it is an extremely valuable contribution to the students toolkit of reference sources to fully comprehend the many facets of marketing.' David Jobber,Professor of Marketing, University of Bradford

'Recommended as useful supplementary material for practitioners and
students.'
Journal of Communication Management, November 1996

Returned book

'This book is highly recommended to all CAM students as an invaluable reference for the CAM examinations. Not only does it clearly define and explain marketing terms but does so in an extremely clear way.'
CAM News, Feb 1997

Terminology includes *marketing research *export *packaging *advertising *information technology *marketing communications *merchandising *sales promotion *selling *public relations *law

Norman A. Hart

Hart, Norman Norman Hart MSc FCIM FIPR FCAm was an internationa... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia