• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The CIM Handbook of Strategic Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The CIM Handbook of Strategic Marketing

ISBN-13: 9780750626132 / Angielski / Twarda / 1998 / 290 str.

Colin Egan; Colin Egan; Michael J. Thomas
The CIM Handbook of Strategic Marketing Colin Egan Colin Egan Michael J. Thomas 9780750626132 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The CIM Handbook of Strategic Marketing

ISBN-13: 9780750626132 / Angielski / Twarda / 1998 / 290 str.

Colin Egan; Colin Egan; Michael J. Thomas
cena 705,83
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Aimed at senior executives responsible for shaping and managing the company's strategic direction, this book talks about the strategic dimensions of marketing management and focuses on the critical importance of matching the company's capabilities with genuinely attractive market sectors. It offers a reference for effective marketing practice.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Seria wydawnicza:
Chartered Institute of Marketing (Hardcover)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750626132
Rok wydania:
1998
Numer serii:
000253399
Ilość stron:
290
Waga:
0.78 kg
Wymiary:
25.5 x 19.08 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Market dynamics and marketing strategies by Professor Colin Egan, Leicester Business School; A strategic perspective on the marketing mix by Professor David Jobber, University of Bradford Management Centre; Marketing strategies for growth, maturity and decline by Professor David Shipley, Trinity College, University of Dublin; Innovation strategies for competitive success by Professor Colin Egan, Leicester Business School and Dr Veronica Wong, Warwick Business School, University of Warwick; Strategies in the end game by Professor Peter McKiernan; Exploring the principles of market segmentation by Dr David Tonks, The Management School, The University of Lancaster; Competitive positioning by Professor Graham Hooley, Aston University Business School; Market-driven strategic planning by Professor Malcolm McDonald, Cranfield School of Management; Developing an effective brand strategy by Professor Leslie de Chernatony, The Open Business School; Strategic marketing networks by Professor Martin Christopher, Cranfield School of Management; The challenges of global marketing by Dr John Fahy, Trinity College, University of Dublin; Evaluating stakeholder principles in strategic marketing management by Professor Colin Egan, Leicester Business School and Professor Gordon Greenley, Aston University Business School; Implementing marketing strategies by Professor Nigel Piercy, Cardiff Business School, University of Wales; Looking to the future: marketing in the twenty-first century by Professor Peter Doyle, Warwick Business School, University of Warwick; A strategic view of the future of the marketing profession by Professor Michael J Thomas, University of Strathclyde.

Colin Egan, Michael J. Thompson

Egan, Colin Sue Bridgewater is a Lecturer in Marketing and Str... więcej >
Egan, Colin Sue Bridgewater is a Lecturer in Marketing and Str... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia