• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Business of Pandemics: The Covid-19 Story » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Business of Pandemics: The Covid-19 Story

ISBN-13: 9780367557423 / Angielski / Twarda / 2020 / 216 str.

Jay Liebowitz
The Business of Pandemics: The Covid-19 Story Jay Liebowitz 9780367557423 Auerbach Publications - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Business of Pandemics: The Covid-19 Story

ISBN-13: 9780367557423 / Angielski / Twarda / 2020 / 216 str.

Jay Liebowitz
cena 289,62
(netto: 275,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 289,62
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

A timely collection of chapters to guide managers dealing with the COVID-19 Pandemic, this book starts with a review of lessons learned from the early days of the pandemic. It then discusses the challenges and solutions for the supply chain, virtual business, IT infrastructure, the work from home environment, and online education.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Business & Economics > Business Communication - General
Wydawca:
Auerbach Publications
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367557423
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
216
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.88 x 15.75 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1. Business and Management Lessons Learned from COVID-19
Jaime Ribera, IESE, Spain

Chapter 2. Developing Big Data, Computer Models, and Simulations for Predicting Its Spread
Scott Nestler, University of Notre Dame and Harrison Schramm, Center for Strategic and Budgetary Assessment, USA

Chapter 3. Conducting Global Business Virtually
Erin Makarius and Debmalya Mukharjee, University of Akron, USA

Chapter 4. Global Economic Impact Resulting from COVID-19
Thomas Hanson, Butler University, USA

Chapter 5. Communicating About COVID-19: Dealing with Fear and Emotion
Vincent Covella and Randall Hyer, Center for Risk Communication, USA

Chapter 6. Media and Communications About COVID-19: A WHO Perspective
John Butler and Gabriella Stern, WHO, Switzerland

Chapter 7. Growing Organizational Capacities for Increased Online Learning, Working, and Health
Sharif Nijim, University of Notre Dame and Paul Grist, Amazon Web Services (AWS)

Chapter 8. Social Impact Resulting from COVID-19
Wei Sun, Howard University, and Andrew Critchfield, Independent Scholar

Chapter 9. Online Learning and Educational Innovations Due to COVID-19
Darleen Opfer and Laura Hamilton, RAND Corporation, USA

Chapter 10. The New Work from Home Environment
David Cook, University College London (UCL), UK

Chapter 11. Re-Opening Markets and Businesses that Have Been Shut or Severely Curtailed
Rod McSherry and Matthew Jackson, University of Texas at San Antonio, USA

Chapter 12. Crisis Decision Making Using Analytics and Intuition
Gloria Wren, Loyola University-Maryland; Jean-Charles Pomerol, Université de la Sorbonne, Paris; Fred Adam and Karen Neville, UCC, Ireland

Dr. Jay Liebowitz is the Distinguished Chair of Applied Business and Finance at Harrisburg University of Science and Technology. He previously was the Orkand Endowed Chair of Management and Technology in the Graduate School at the University of Maryland University College (UMUC). He served as a Professor in the Carey Business School at Johns Hopkins University. He was ranked one of the top 10 knowledge management researchers/practitioners out of 11,000 worldwide, and was ranked second in KM Strategy worldwide according to the January 2010 Journal of Knowledge Management. At Johns Hopkins University, he was the founding Program Director for the Graduate Certificate in Competitive Intelligence and the Capstone Director of the MS-Information and Telecommunications Systems for Business Program, where he engaged over 30 organizations in industry, government, and not-for-profits in capstone projects.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia