• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Business of Marketing, Entrepreneurship, and Architecture of Communal Societies in the 1960s and 1970s » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Business of Marketing, Entrepreneurship, and Architecture of Communal Societies in the 1960s and 1970s

ISBN-13: 9783030883539 / Angielski / Twarda / 2021 / 352 str.

Rahima Schwenkbeck
The Business of Marketing, Entrepreneurship, and Architecture of Communal Societies in the 1960s and 1970s Rahima Schwenkbeck 9783030883539 Springer Nature Switzerland AG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Business of Marketing, Entrepreneurship, and Architecture of Communal Societies in the 1960s and 1970s

ISBN-13: 9783030883539 / Angielski / Twarda / 2021 / 352 str.

Rahima Schwenkbeck
cena 524,53
(netto: 499,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 501,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Historia
Kategorie BISAC:
History > Modern - General
History > United States - General
History > Social History
Wydawca:
Springer Nature Switzerland AG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030883539
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
352
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 2.39
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. ​Introduction.- 2. Founding Ideologies of Soul City, Stelle and Twin Oaks.- 3. Pioneers in the Middle of Nowhere: Land and Space.- 4. No Hippies, Please: Members and Membership Policies.- 5. Commune, Inc.: The Perils and Benefits of Entrepreneurship.- 6. Some Hands on Deck: Labor Politics and Practices.- 7.Selling the Dream: Advertising Community and Business.- 8. Everything Has its Price: Financing a Community.- 9. The Invisible Hand, or Crushing Fist, of the State.- 10. Conclusion: Meandering Towards Utopia.                                                  

Rahima Schwenkbeck is a historian of American Business. Her work on topics such as utopias, video games, advertising, and environmental issues has been featured in several edited collections. She received her doctorate in American Studies from The George Washington University (USA).


This book provides an in-depth history of three US-based communal societies that operated in the late 1960s and 1970s—Soul City, Stelle and Twin Oaks—with an emphasis on their financing, marketing, and entrepreneurship processes. These communities reflect the diversity of people who were dissatisfied with the direction in which American society was heading—often underpinned by concerns over racism, sexism, the environment, and capitalism—and decided to take the radical step of joining a communal society. A moral economy approach offers a lens on how these communities were prevented from fully realizing their visions due to the confines of capitalism, as embedded in banking practices, zoning laws, and systemic racism. 

Rahima Schwenkbeck is a historian of American Business. Her work on topics such as utopias, video games, advertising, and environmental issues has been featured in several edited collections. She received her doctorate in American Studies from The George Washington University (USA).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia