• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Business Plan: How to Win Your Investors' Confidence » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Business Plan: How to Win Your Investors' Confidence

ISBN-13: 9783540254515 / Angielski / Twarda / 2007 / 181 str.

Gerald Schwetje;Sam Vaseghi
The Business Plan: How to Win Your Investors' Confidence Gerald Schwetje, Sam Vaseghi 9783540254515 Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Business Plan: How to Win Your Investors' Confidence

ISBN-13: 9783540254515 / Angielski / Twarda / 2007 / 181 str.

Gerald Schwetje;Sam Vaseghi
cena 282,42 zł
(netto: 268,97 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 203,81 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In starting a new enterprise one must be able to both plan and realize their initial goal. This book provides the budding entrepreneur with the essentials needed to draw-up and execute a successful business plan. The implementation of the many methods presented in this title have been exercised for years both in practice and in real-world, management consulting situations. By laying out a straightforward blueprint for the reader, this title's pragmatic emphasis and autodidactic approach allows for easy absorption of the necessary skills and tools required for the planning and development of a new business venture. Each section of the book closes with a set of key questions thusly providing a roadmap for building a successful business' from the planning stage to successful marketing to finding investors. It is with this book's method that the reader is able to weigh the real risks associated with business formation.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Corporate Finance - Venture Capital
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783540254515
Rok wydania:
2007
Dostępne języki:
Angielski
Wydanie:
2007
Ilość stron:
181
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
23.523.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Necessity of planning.- Business plan project.- Executive summary.- Business idea and strategic goals.- Management team and organization.- Products and services.- Market and competition.- Marketing and sales.- Research and development.- Production.- Procurement and logistics.- Finance.- The way to the investor.

This book provides the essentials to write a successful businessplan. The represented methods and best practices have been approved over many years in practice with many management consulting engagements. The book is easily structured, it has a pragmatic emphasis and an autodidactic approach. The reader gets acquainted with the skills and competencies as well as tools, required for the planning and development of the businessplan project. This way of approach gives even those readers, with less background in business, a professional and excellent introduction to the field of business planning. Each section of the book closes with a set of crucial key questions, in the manner of a quick due diligence, these results essentially give a roadmap, independent of the industries applied. The book allows the reader to make up a clear and transparent portrait about his/her company respectively entrepreneurial intention. By this way, the reader is able to estimate himself/herself the real risks and chances.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia