• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Birth of Internet Marketing Communications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Birth of Internet Marketing Communications

ISBN-13: 9781567203035 / Angielski / Twarda / 2000 / 328 str.

Dan Steinbock
The Birth of Internet Marketing Communications Dan Steinbock 9781567203035 Quorum Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Birth of Internet Marketing Communications

ISBN-13: 9781567203035 / Angielski / Twarda / 2000 / 328 str.

Dan Steinbock
cena 358,68
(netto: 341,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 355,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Internet marketing is leading the massive wave of electronic commerce, but contrary to what people think, the internet has been a hard sell right from the start. What were the first critical decisions for marketers and advertisers that locked internet marketing on its current path? Steinbock interviewed dozens of the early key players and finds that the internet had to sell the idea of itself as not just a new media but an entirely new marketspace--that is, a space in the consumer and business-to-business markets both. Covering the entire field, Steinbock's unique study proves that regardless of what may come next, it is crucial to understand what came first. His book will be essential for today's marketing, advertising, and internet decision makers, and a fascinating read for business and media watchers everywhere.

Steinbock shows the obstacle and barriers that faced the initial entrepreneurs and user companies, reconstructing the progression of internet marketing from the campaigns in the 1970s and 1980s, and in fact as far back as the 1940s and mid-1950s. He shows that internet marketing really began in business-to-business marketing, and only after AT&T and the Telcos argued that the internet was theoretically impossible and that it would crush American telecommunications if it ever did arrive. Ad agency execs? They hardly noticed the internet until the mid-1990s. Steinbock digs into the proliferation of marketing channels and the details of browsers, home pages, and web sites. He examines technology marketing, relationship marketing, and the connection between the internet, intranets, and marketing channels. In Chapter 4 he lays out the promise of internet marketing, the story of Zima and banner advertising, moving from there to the problems of online branding, online and offline advertising, broadcast hybrids, and online access to community providers. Steinbock ends with a look toward global markets and the war for eyeballs--the similarities and differences between television and the internet. His book is meticulously researched, authoritative, and well illustrated and will have special value for students and teachers in college courses in advertising, marketing, and media studies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Computers > Internet - General
Wydawca:
Quorum Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781567203035
Rok wydania:
2000
Ilość stron:
328
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
24.38 x 16.38 x 3.05
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Steinbock, Dan DAN STEINBOCK has studied the American media and e... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia