• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Behavioral Economics of Brand Choice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Behavioral Economics of Brand Choice

ISBN-13: 9780230006836 / Angielski / Twarda / 2007 / 292 str.

Gordon R. Foxall; Professor Jorge M. Olivera-Castro; Victoria K. James
The Behavioral Economics of Brand Choice Gordon R. Foxall Jorge M. Olivera-Castro Victoria K. James 9780230006836 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Behavioral Economics of Brand Choice

ISBN-13: 9780230006836 / Angielski / Twarda / 2007 / 292 str.

Gordon R. Foxall; Professor Jorge M. Olivera-Castro; Victoria K. James
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This text presents a cutting edge approach to the analysis of brand choice, relevant to marketing practice and social science. This analysis reveals the causes of consumer choice that underlie brand selection; the role of price and non-price elements of marketing; a new way of describing the structure of markets and analyzing consumer behaviour.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Organizational Behavior
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780230006836
Rok wydania:
2007
Wydanie:
2007
Ilość stron:
292
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
21.6 x 14.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

Preface Brand Choice in Behavioral Perspective The Substitutability of Brands Behavior Analysis of Consumer Brand Choice: A preliminary analysis The Behavioral Ecology of Consumer Choice: How and what do consumers maximize The Behavioral Economics of Consumer Brand Choice: Establishing a methodology The Behavioral Economics of Consumer Brand Choice: Patterns of reinforcement and utility maximization Patterns of Consumer Response to Retail Price Differentials Dynamics of Repeat Purchasing for Packaged Consumer Products Consumer Brand Choice: Individual and group analyses of demand elasticity Deviations from Matching Law in Consumer Choice

GORDON FOXALL is Distinguished Research Professor at Cardiff University, UK. He is a graduate of the Universities of Birmingham (PhD business) and Strathclyde (PhD psychology), and holds a higher doctorate of the University of Birmingham (DSocSc). He is a Fellow of both the British Psychological Society (FBPsS) and the British Academy of Management (FBAM), and an Academician of the Academy of Learned Societies for the Social Sciences (AcSS).

JORGE M.OLIVEIRA-CASTRO is an Associate Professor of Psychology at the University of Brasilia, Brazil. He is a graduate of the University of Brasilia (Psychologist and Masters) and Auburn University (PhD). His research interests lie in the experimental analysis of behaviour and in the application of learning and behavioral economic principles to the analysis of consumer behavior.

VICTORIA JAMES is a Lecturer in Marketing and Strategy. Her research interests lie in the application of behavioral psychology to consumer choice models. Her undergraduate work was at the University of Birmingham and she has also graduated from Cardiff University (Postgraduate Diploma) and Keele University (PhD Management).

TERESA SCHREZENMAIER works for Prophet, a leading brand strategy consultancy in London. She started her career as a Research Associate, working in the field of consumer psychology. Teresa is a graduate of Cardiff University where she gained a PhD in Marketing, exploring consumer brand choice through the lens of behavioral economics.

Foxall, Gordon R. GORDON FOXALL is Distinguished Research Professor ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia