• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Average Consumer in Confusion-Based Disputes in European Trademark Law and Similar Fictions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Average Consumer in Confusion-Based Disputes in European Trademark Law and Similar Fictions

ISBN-13: 9783030263522 / Angielski / Miękka / 2020 / 435 str.

Rasmus Dalgaard Laustsen
The Average Consumer in Confusion-Based Disputes in European Trademark Law and Similar Fictions Rasmus Dalgaard Laustsen 9783030263522 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Average Consumer in Confusion-Based Disputes in European Trademark Law and Similar Fictions

ISBN-13: 9783030263522 / Angielski / Miękka / 2020 / 435 str.

Rasmus Dalgaard Laustsen
cena 401,58
(netto: 382,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Prawo i administracja
Kategorie BISAC:
Law > Media & the Law
Law > International
Business & Economics > Business Law
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030263522
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2020
Ilość stron:
435
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.36
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part I The Average Consumer: A Consumer Fiction in European Trademark Law.- Background.- Methodology.- Legal Sources.- The Dynamics of the European Trademark Law.- Part II Horizontal Analysis: One Among Other Fictions and the UCPD Consumer Models.- The Average Consumer as a Legal Fiction and Beyond.- The Average Consumer and Its More or Less Distant Cousins.- The UCPD and Trademark Average Consumers: Two of a Kind?.- Part III Vertical Analysis: The Judicial Background and European Trademark Law.- The Early Beginnings of the Average Consumer Pre Sabel.- Likelihood of Confusion: Legislative Harmonisation?.- The Average Consumer in a “Global” Perspective.- Contextualisation of the Average Consumer.- Part IV Wrapping Up.- Putting the Average Consumer into Perspective.- Table of Legislation, Preparatory Works Etc.- Table of Cases.- Bibliography


Rasmus Dalgaard Laustsen, Legal Counsel in IPR & Compliance, Grundfos Holding A/S and former PhD Scholar at Aarhus University, Department of Law, Aarhus, Denmark

This book contends that, with regard to the likelihood of confusion standard, European trademark law applies the average consumer incoherently and inconsistently. To test this proposal, it presents an analysis of the horizontal and vertical level of harmonization of the average consumer. The horizontal part focuses on similar fictions in areas of law adjacent to European trademark law (and in economics), and the average consumer in unfair competition law. The vertical part focuses on European trademark law, represented mainly by EU trademark law, and the trademark laws of the UK, Sweden, Denmark and Norway. The book provides readers with a better understanding of key aspects of European trademark law (the average consumer applied as part of the likelihood of confusion standard) and combines relevant law and practices with theoretical content and other related areas of law (and economics). Accordingly, it is an asset for policymakers and practitioners, as well as general readers with an interest in intellectual property law and theory.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia