• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Art of Music Production: The Theory and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Art of Music Production: The Theory and Practice

ISBN-13: 9780199921744 / Angielski / Miękka / 2013 / 352 str.

Richard James Burgess
The Art of Music Production: The Theory and Practice Burgess, Richard James 9780199921744 Oxford University Press, USA - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Art of Music Production: The Theory and Practice

ISBN-13: 9780199921744 / Angielski / Miękka / 2013 / 352 str.

Richard James Burgess
cena 216,08 zł
(netto: 205,79 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 197,14 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The Art of Music Production is the first book to comprehensively analyze and describe the role of the music producer in creating successful music recordings. Now in its fourth edition, it is the definitive guide to the art and business of music production.

Author and producer Richard James Burgess distills this complex field by defining the distinct roles of a music producer.The first part of the book outlines the underlying theory of the art of music production. The second focuses on the job's practical aspects, including training, getting into the business, and--most importantly--the musical, financial, and interpersonal relationships producers have with artists and their labels. The book is packed with insights from successful music producers, ranging from the beginnings of recorded sound to today's chart-toppers and across genre lines. It features many revealing anecdotes, encompassing both the daily and overarching career-related challenges that a producer faces. Burgess addresses the changes in the nature of music production brought about by technology and, in particular, the millennial shift that has occurred with digital recording and distribution. His lifelong experience in the recording industry as a studio musician, artist, composer, producer, manager, and marketer, combined with his extensive academic research in the field, brings a unique breadth and depth of understanding to the topic.

Kategorie:
Sztuka, Muzyka
Kategorie BISAC:
Music > Recording & Reproduction
Music > Business Aspects
Wydawca:
Oxford University Press, USA
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780199921744
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
352
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik

This book takes you through pretty much everything you need to know about the industry. So, a useful guide for anyone voluntarily plunging into this shark infested world.

Richard James Burgess is Director of Marketing and Sales for Smithsonian Folkways Recordings and Smithsonian Global Sound and Director of Resource Development for the Smithsonian Center for Folklife and Cultural Heritage. He also runs his own artist management company, Burgess Worldco. Prior to coming to Smithsonian Folkways, Burgess managed major label artists with top ten chart hits and international touring schedules, including Spandau Ballet, King, Colonel Abrams, Five Star, Living In A Box, Shriekback, and New Edition.

Burgess, Richard James Richard Burgess has produced hit singles and album... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia