• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Advertising and Consumer Culture Reader » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Advertising and Consumer Culture Reader

ISBN-13: 9780415963299 / Angielski / Twarda / 2009 / 444 str.

Joseph Turow;Matthew McAllister
The Advertising and Consumer Culture Reader Joseph Turow Matthew McAllister  9780415963299 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Advertising and Consumer Culture Reader

ISBN-13: 9780415963299 / Angielski / Twarda / 2009 / 444 str.

Joseph Turow;Matthew McAllister
cena 707,28
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Commercial breaks, radio spots, product placements, billboards, pop-up ads-we sometimes take for granted how much advertising surrounds us in our daily lives. We may find ads funny, odd, or even disturbing, but we rarely stop to consider their deeper meaning or function within society. What, exactly, does advertising do? How and why do ads influence us? How does the advertising industry influence our media? These are just a few of the many important questions addressed in The Advertising and Consumer Culture Reader-an incisive, provocative collection that assembles twenty-seven of the most important scholarly writings on advertising and consumer culture to date. The classic and contemporary essays gathered here explore the past, present, and future of advertising-from the early days of print to the World Wide Web and beyond. These selections offer historical, sociological, critical, cultural, and political-economic lenses to explore a wide range of topics-from consumer activism to globalization to the role of ads in the political process. Together, these key readings chart the past, present, and future of advertising, while also examining the effects of advertising and consumer culture upon individuals, society, cultures, and the world at large. Designed for use in courses, the collection begins with a general introduction that orients students to thinking critically about advertising and consumer culture. Section and chapter introductions offer valuable historical and critical context, while review questions after each reading will spark classroom debates and challenge students' understanding of key concepts.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Social Science > Antropologia - Kultury
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415963299
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
444
Waga:
0.92 kg
Wymiary:
25.4 x 17.78 x 3.05
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Joseph Turow is Robert Lewis Shayon Professor of Communication at the University of Pennsylvania’s Annenberg School for Communication. He has authored eight books, edited five books, and written more than 100 articles on mass media industries. Most recently, he is author of the third edition of his textbook Media Today: An Introduction to Mass Communication and co-editor of the companion volume Key Readings in Media Today: Mass Communication in Contexts, both published by Routledge.

Matthew P. McAllister is Associate Professor of Communications at Pennsylvania State University. He is author of The Commercialization of American Culture: New Advertising, Control and Democracy and co-editor of Comics and Ideology and Film and Comic Books.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia