• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Abusive Customer: Breaking the Silence Around Customers’ Aggressive Behavior » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Abusive Customer: Breaking the Silence Around Customers’ Aggressive Behavior

ISBN-13: 9781032515007 / Angielski

Ivaylo Yorgov
The Abusive Customer: Breaking the Silence Around Customers’ Aggressive Behavior Ivaylo Yorgov 9781032515007 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Abusive Customer: Breaking the Silence Around Customers’ Aggressive Behavior

ISBN-13: 9781032515007 / Angielski

Ivaylo Yorgov
cena 165,46
(netto: 157,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 164,10
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book offers insights into the triggers of customer aggression against service employees, explores its consequences, and provides practical advice for handling abusive customers and mitigating the damage they inflict.

This book offers insights into the triggers of customer aggression against service employees, explores its consequences, and provides practical advice for handling abusive customers and mitigating the damage they inflict.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Conflict Resolution & Mediation
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032515007

    Introduction. 1: What Is Customer Abuse and How Many Fall Victim to It? 2: Customer Abuse Hurts Employees. 3: Customer Abuse Hurts Companies. 4: When and Why Customers Act Abusively? 5: How to Prevent Customer Abuse? 6: How to Handle Abusive Customers? 7: How to Mitigate the Damage from Customer Abuse? 8: Recap

    Ivaylo Yorgov is a customer experience and analytics leader with over 15 years of experience in the domain, integrating business and academic research to offer evidence-based insights to his clients. He is the author of The New Customer Experience Management (Routledge/Taylor and Francis), which urges companies to evolve to a new mode of working with their customers: proactively supporting customers to create more value after the purchase, and offers examples, recommendations, and a roadmap for achieving this. Ivaylo is currently the Managing Director of a customer analytics company (GemSeek), overseeing its customer success teams.



    Udostępnij

    Facebook - konto krainaksiazek.pl



    Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

    Partner Mybenefit

    Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

    Czytaj nas na:

    Facebook - krainaksiazek.pl
    • książki na zamówienie
    • granty
    • książka na prezent
    • kontakt
    • pomoc
    • opinie
    • regulamin
    • polityka prywatności

    Zobacz:

    • Księgarnia czeska

    • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

    1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

    © 1997-2022 krainaksiazek.pl
         
    KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
    Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
    KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
    Polityka prywatnosci - link
    Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
    Przechowalnia Przechowalnia