• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Testing 1 - 2 - 3: Experimental Design with Applications in Marketing and Service Operations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Testing 1 - 2 - 3: Experimental Design with Applications in Marketing and Service Operations

ISBN-13: 9780804756129 / Angielski / Twarda / 2007 / 312 str.

Johannes Ledolter; Arthur J. Swersey
Testing 1 - 2 - 3: Experimental Design with Applications in Marketing and Service Operations Ledolter, Johannes 9780804756129 Stanford University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Testing 1 - 2 - 3: Experimental Design with Applications in Marketing and Service Operations

ISBN-13: 9780804756129 / Angielski / Twarda / 2007 / 312 str.

Johannes Ledolter; Arthur J. Swersey
cena 289,01
(netto: 275,25 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 286,65
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book is about the power of statistical experiments. In the past, books on experimental design focused almost entirely on manufacturing problems. In contrast, although this book is relevant to manufacturing and includes useful examples in that area, its emphasis is on applications to marketing and service operations. The authors provide a fresh and practical treatment of the key topics in designing and analyzing experiments. Testing in the business world is commonplace, and the usual approach is to change one factor at a time while holding other factors constant. This approach may seem logical and appealing, but, as the authors explain, it is highly inefficient, and may lead to wrong conclusions. The better method, the authors propose, is to test all factors simultaneously. Doing so not only reduces the costs of experimenting but also provides the decision-maker with better information. Throughout the book, the authors illustrate concepts with practical examples. In addition, the book includes a set of 13 separate real-world cases based on the actual implementation of experimental design methods.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Wydawca:
Stanford University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780804756129
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
312
Waga:
0.72 kg
Wymiary:
25.91 x 18.59 x 2.51
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane
Ledolter, Johannes Johannes Ledolter is the John F. Murray Professor ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia