ISBN-13: 9788380855748 / Polski / teczka / 2021 / 50 str.
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących wszkole zdziećmi, które mają trudności wnauce. Skupiono się wniej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci wszkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności.Zestaw ćwiczeń zawarty w części 3 dotyczy: - sekwencji,- włączania i wyłączania z kategorii.Zdolność wykonywania sekwencji ruchów, zapamiętywania kolejności dźwięków i znaków oraz odtwarzania ich warunkuje skuteczne funkcjonowanie człowieka w świecie, a w tym sprawne posługiwanie się językiem. Zdolność kategoryzacji jest podstawową umiejętnością, która pozwala porządkować otaczającą nas rzeczywistość, co przekłada się na zdolność do uczenia się języka zarówno na poziomie zapamiętywania nowych słów, jak iprzyswajania reguł nim rządzących, ato zkolei pozwala przyswajać zasady obowiązujące wspołeczeństwie. Ćwiczenia zawarte w tej części pozwolą stymulować wszystkie te funkcje.
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących wszkole zdziećmi, które mają trudności wnauce. Skupiono się wniej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci wszkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności.Zestaw ćwiczeń zawarty w części 3 dotyczy: - sekwencji,- włączania i wyłączania z kategorii.Zdolność wykonywania sekwencji ruchów, zapamiętywania kolejności dźwięków i znaków oraz odtwarzania ich warunkuje skuteczne funkcjonowanie człowieka w świecie, a w tym sprawne posługiwanie się językiem. Zdolność kategoryzacji jest podstawową umiejętnością, która pozwala porządkować otaczającą nas rzeczywistość, co przekłada się na zdolność do uczenia się języka zarówno na poziomie zapamiętywania nowych słów, jak iprzyswajania reguł nim rządzących, ato zkolei pozwala przyswajać zasady obowiązujące wspołeczeństwie. Ćwiczenia zawarte w tej części pozwolą stymulować wszystkie te funkcje.