• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Technology and Digital Initiatives: Innovative Approaches for Museums » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Technology and Digital Initiatives: Innovative Approaches for Museums

ISBN-13: 9781442238732 / Angielski / Miękka / 2015 / 114 str.

Technology and Digital Initiatives: Innovative Approaches for Museums  9781442238732 Rowman & Littlefield Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Technology and Digital Initiatives: Innovative Approaches for Museums

ISBN-13: 9781442238732 / Angielski / Miękka / 2015 / 114 str.

cena 232,70
(netto: 221,62 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 232,22
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Technology and Digital Initiatives: Innovative Approaches for Museums discloses the ways in which technology is used as a means of communicating with visitors through podcasts, apps, websites, and blogs; as an educational enhancement through off-site e-learning and onsite participation at interactive kiosks; and as non-site-based experiences through collaborative initiatives providing open access to collections worldwide. This book offers ten case studies that address technology and digital initiatives from the perspective of initiators and consumers. Each of the chapters consider the use of technology in as a means of communicating with visitors through apps, websites, and other online resources used onsite and off-site. For example, strategies of museums detailed on a global level by Jane Alexander and Elizabeth Bolander of The Cleveland Museum of Art and Sree Sreenivasan of The Metropolitan Museum of Art. Alexander and Bolander walk us through the creation of a digital roadmap, a digital vision that links the museum s mission and strategic plans to the needs of its constituencies. Sree contends that museums can lead the way with innovation in the digital sector. And he offers lessons from his experience at the Met that might provide guidelines for your work and your museum. The Innovative Approaches for Museums series offers case studies, written by scholars and practitioners from museums, galleries, and other institutions, that showcase the original, transformative, and sometimes wholly re-invented methods, techniques, systems, theories, and actions that demonstrate innovative work being done in the museum and cultural sector throughout the world. The authors come from a variety of institutions in size, type, budget, audience, mission, and collection scope. Each volume offers ideas and support to those working in museums while serving as a resource and primer, as much as inspiration, for students and the museum staff and faculty training future professionals who will further develop future innovative approaches. Contributions by: Jane Alexander, Elizabeth Bolander, Elizabeth Botten, Gareth Brereton, Nancy E. V. Bryk, Stephen J. Bury, Duygu Camurcuoglu, Kimberly Christen, John Dallwitz, Birger Ekornasvag Helgestad, Jennifer E. Henel, Kelly Quinn, Sree Sreenivasan, Jonathan Taylor, Sabra Thorner, Rihoko Ueno, and Heather Marie Wells"

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Museum Administration and Museology
Reference > General
Wydawca:
Rowman & Littlefield Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781442238732
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
114
Waga:
0.18 kg
Wymiary:
22.56 x 15.39 x 0.23
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia