• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Technology and Creativity: Production, Mediation and Evaluation in the Digital Age » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Technology and Creativity: Production, Mediation and Evaluation in the Digital Age

ISBN-13: 9783030175658 / Angielski / Twarda / 2019 / 278 str.

Jesper Strandgaard Pedersen; Barbara Slavich; Mukti Khaire
Technology and Creativity: Production, Mediation and Evaluation in the Digital Age Strandgaard Pedersen, Jesper 9783030175658 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Technology and Creativity: Production, Mediation and Evaluation in the Digital Age

ISBN-13: 9783030175658 / Angielski / Twarda / 2019 / 278 str.

Jesper Strandgaard Pedersen; Barbara Slavich; Mukti Khaire
cena 605,23
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Business & Economics > Industries - General
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030175658
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2019
Ilość stron:
278
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction: Technology and Creativity in Creative Industries.- Innovators’ Acts of Framing and Audiences’ Structural Characteristics in Novelty Recognition.- The Alchemy of Painting: How the Technology of Oil Paint Transmuted Art.- Industry or Field? The Value of the Field Construct to Study Digital Creative Industries.- The Internet as Liberating Space for the Visual Arts: Political Hopes and Sociological Realities.- Evaluation and Producers’ Attention to Ratings in the Chocolate Confectionery Markets.- Alone or in Concert? Creative Entrepreneurs and the Role of Multiple Institutional Logics in Crowdfunding Pitches.- Museums and Technology for Value Creation.- Reassembling Cultural Journalism in the Digital Age.- Digital Transformation and Business Model Innovation in the Film Industry: The Case of Movieday.it.- Afterword.

Jesper Strandgaard Pedersen is Professor at Copenhagen Business School, Denmark, where he serves as Director of imagine .. Creative Industries Research Centre. His research focuses on organizational and institutional change, institutional action and field structuring in creative and innovative contexts. Recent research focuses on the role of cultural intermediaries and forms of evaluative practices in the culinary and film-making fields.

Barbara Slavich is Associate Professor of Management and Academic Director of the Masters in Fashion Management at IÉSEG School of Management (LEM-CNRS 9221), France. She is a member of the Initiative for the Study and Practice of Organized Creativity and Culture research centre at Columbia University, USA. Her research focuses on creativity management and on organizational mechanisms and processes in creative industries. She has studied high-end restaurants and the fashion industry extensively.

Mukti Khaire is Girish and Jaidev Reddy Professor of Practice at Cornell Tech, USA. Her work primarily focuses on the creation of new markets and the reinterpretation of value constructs and consequent cultural change, particularly in the context of cultural industries. She has studied the Indian art and fashion markets extensively.

This edited book explores the digital challenge for cultural-creative organizations and industries, and its impact on production, meaning-making, consumption and valuation of cultural-creative products and experiences. Discussing digital changes such as user-generated content, social media, business model innovation and product development, the chapters challenge deep-seated definitions of creative individuals, organizations and industries, offering insights into how this creative aspect is argued and legitimized. Placing an emphasis on research that deals with the digital challenge, this collection theorizes its significance for the nature and dynamics of creative industries as well as its impact on the mediation of experiences and the creation and consumption of cultural-creative products.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia