• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Technologies of Inclusive Well-Being: Serious Games, Alternative Realities, and Play Therapy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Technologies of Inclusive Well-Being: Serious Games, Alternative Realities, and Play Therapy

ISBN-13: 9783642454318 / Angielski / Twarda / 2014 / 360 str.

Tony Brooks; Sheryl Brahnam; Lakhmi C. Jain
Technologies of Inclusive Well-Being: Serious Games, Alternative Realities, and Play Therapy Brooks, Anthony Lewis 9783642454318 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Technologies of Inclusive Well-Being: Serious Games, Alternative Realities, and Play Therapy

ISBN-13: 9783642454318 / Angielski / Twarda / 2014 / 360 str.

Tony Brooks; Sheryl Brahnam; Lakhmi C. Jain
cena 402,53
(netto: 383,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This book is the first single volume that brings together the topics of serious games, alternative realities, and play therapy. The focus is on the use of digital media for the therapeutic benefit and well-being of a wide range of people spanning those with special needs to the elderly to entire urban neighborhoods. This book brings together these topics to demonstrate the increasing trans/inter/multi-disciplinary initiatives apparent today in science, medicine, and academic research interdisciplinary initiative that are already profoundly impacting society.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > Artificial Intelligence - General
Technology & Engineering > Engineering (General)
Technology & Engineering > Biomedical
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Studies in Computational Intelligence
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783642454318
Rok wydania:
2014
Wydanie:
2014
Numer serii:
000318395
Ilość stron:
360
Waga:
0.74 kg
Wymiary:
16.3 x 24.0 x 2.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

From the book reviews:

"This book is a sophisticated study of how games, based on a trilogy of multi-disciplinary technologies, are used to benefit the 'well-being' of an extremely diverse population, including at-risk elderly, the disabled, autistic and other problematic children, surgical procedures education, and urban design and architecture projects. ... the concepts described can benefit anyone interested in how serious games may be used for learning and change, regardless of application." (Bernice Glenn, Computing Reviews, August, 2014)

"The content of this book lies at the intersection of three specialties: medicine, virtual world technology, and research. ... This book would be of interest to the general reader who wants to see how these emerging virtual world technologies are being employed in therapeutic applications. It would also be of interest to experts in these technologies who wish to move beyond entertainment, therapists who wish to explore uses of these new technologies ... ." (J. M. Artz, Computing Reviews, May, 2014)

Part 1: Technologies for Rehabilitation

 

.-

 

Part 2: Technologies for Music Therapy and Expression

 

.-

 

Part 3: Technologies for Well-Being

 

.-

 

Part 4: Technologies for Education & Education for Rehabilitative Technologies

 

.-

 

Part 5: Disruptive Innovation.

This book is the first single volume that brings together the topics of serious games, alternative realities, and play therapy. The focus is on the use of digital media for the therapeutic benefit and well-being of a wide range of people−spanning those with special needs to the elderly to entire urban neighborhoods. This book brings together these topics to demonstrate the increasing trans/inter/multi-disciplinary initiatives apparent today in science, medicine, and academic research−interdisciplinary initiative that are already profoundly impacting society.  



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia