• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching/Writing in Thirdspaces: The Studio Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching/Writing in Thirdspaces: The Studio Approach

ISBN-13: 9780809327720 / Angielski / Miękka / 2007 / 264 str.

Rhonda C. Grego; Nancy S. Thompson
Teaching/Writing in Thirdspaces: The Studio Approach Grego, Rhonda C. 9780809327720 Southern Illinois University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching/Writing in Thirdspaces: The Studio Approach

ISBN-13: 9780809327720 / Angielski / Miękka / 2007 / 264 str.

Rhonda C. Grego; Nancy S. Thompson
cena 151,21 zł
(netto: 144,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 144,78 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

"Teaching/Writing in Thirdspaces: The Studio Approach "examines a dynamic approach to teaching composition that reimagines not only the physical space in which writing and learning occurs but also the place occupied by composition in the power structure of universities and colleges.

In response to financial and programmatic cutbacks at the University of South Carolina in the 1990s, authors Rhonda C. Grego and Nancy S. Thompson used their academic backgrounds in composition and English education, along with their personal histories in working-class families, to look at compositional spaces and places with an eye to challenging the embedded issues of race, class, and gender within the university hierarchies. The result was a supplemental writing program that they called the writing studio.

The studio model emphasizes individual participation in a small group that allows students to present work they are preparing for outside classes, discuss their challenges, and refine their ideas with other students and staff facilitators. This interactional inquiry is replicated and reinforced by the facilitators, who meet in their own small groups to analyze larger patterns, possibilities, and needs as they arise in their studios.

Grego and Thompson argue that because the studio is physically and institutionally outside but alongside both students other coursework and the hierarchy of the institution, it represents a thirdspace, a unique position in which to effect institutional change. The focus on interactional inquiry challenges traditional power hierarchies within classrooms and shifts the nature of discourse. As a bottom-up approach to the development of educational programs within institutions that have different needs, demographies, and histories, the studio model can address a multitude of different institutional needs with little disruption to the curriculum.

The studio model allows university administrators, teachers, student aides, and students to continually adapt to changing institutional environments with new teaching and learning strategies. "Teaching/Writing in Thirdspaces" provides an alternative approach to traditional basic writing courses that can be adopted in educational institutions of all types and at all levels."

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Study & Teaching
Language Arts & Disciplines > Writing - General
Wydawca:
Southern Illinois University Press
Seria wydawnicza:
Studies in Writing and Rhetoric
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780809327720
Rok wydania:
2007
Numer serii:
000126379
Ilość stron:
264
Waga:
0.31 kg
Wymiary:
21.36 x 14.33 x 1.4
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Papier recyklingowy
Grego, Rhonda C. Rhonda C. Grego is currently a full-time instructo... więcej >
Thompson, Nancy S. Nancy S. Thompson is a San Francisco transplant cu... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia