• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching in Primary Schools in China and India: Contexts of Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching in Primary Schools in China and India: Contexts of Learning

ISBN-13: 9780415815529 / Angielski / Twarda / 2013 / 210 str.

Nirmala Rao; Emma Pearson; Margaret Taplin
Teaching in Primary Schools in China and India: Contexts of Learning Rao, Nirmala 9780415815529 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching in Primary Schools in China and India: Contexts of Learning

ISBN-13: 9780415815529 / Angielski / Twarda / 2013 / 210 str.

Nirmala Rao; Emma Pearson; Margaret Taplin
cena 756,05
(netto: 720,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book compares primary education in urban and rural China and India. It focuses on how the sociocultural context including educational policy, educators and parents beliefs, and the conditions under which teaching and learning occur shape classroom pedagogy and determine children s attainment.

This in-depth, authentic, comparative analysis of the two largest educational systems in the world is a must-read for scholars interested in the teaching and learning in these two rapidly developing Asian cultures. A common set of questions has been addressed in diverse contexts. The empirical work on which this book is based is most impressive videotaping of mathematics and language lessons, interviews with parents and educators questionnaires with parents, teachers and children and tests of children s mathematics attainment and this done in 3 locations in China, 3 in India and 12 schools in total.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Elementary
Education > Evaluation & Assessment
Education > Comparative
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in International and Comparative Educatio
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415815529
Rok wydania:
2013
Numer serii:
000456382
Ilość stron:
210
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

'The research methodology adopted is impressive and multi-dimensional...I recommend this book highly. It helps our understanding of the contexts of learning in China and India with regard to primary schooling and provides insights and explanations which I have not readily found in other research publications.' - Professor Rupert Maclean, Chair Professor of International Education,UNESCO Chair in TVET and Lifelong Learning, The Hong Kong Institute of Education

1. Introduction  2. The National Context: Educational Policy and Implementation  3. The Local Contexts  4. The Classroom Context: Teaching and Learning Mathematics  5. The Classroom Context: Teaching and Learning Language  6. Policy Makers’, Principals’ and Teachers’ Views on Teaching and Learning  7. Parents’ and Students’ Views on Schooling and Achievement  8. Teaching and Learning in Chinese and Indian Primary Schools

Nirmala Rao is a Professor, Faculty of Education, the University of Hong Kong.

Emma Pearson is a Senior Lecturer at Universiti Brunei Darussalam.

Kai-ming Cheng is a Professor and Chair of Education, the University of Hong Kong.

Margaret Taplin is an Independent Educational Consultant based in Australia and Hong Kong.

Rao, Nirmala Ken Young is Vice-Principal of Queen Mary & Westfi... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia