• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching for Transfer: Fostering Generalization in Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching for Transfer: Fostering Generalization in Learning

ISBN-13: 9780805813098 / Angielski / Twarda / 1995 / 248 str.

McKeough; Anne McKeough; Judy Lee Lupart
Teaching for Transfer: Fostering Generalization in Learning McKeough, Anne 9780805813098 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching for Transfer: Fostering Generalization in Learning

ISBN-13: 9780805813098 / Angielski / Twarda / 1995 / 248 str.

McKeough; Anne McKeough; Judy Lee Lupart
cena 705,83
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The transfer of learning is universally accepted as the ultimate aim of teaching. Facilitating knowledge transfer has perplexed educators and psychologists over time and across theoretical frameworks; it remains a central issue for today's practitioners and theorists. This volume examines the reasons for past failures and offers a reconceptualization of the notion of knowledge transfer, its problems and limitations, as well as its possibilities.
Leading scholars outline programs of instruction that have effectively produced transfer at a variety of levels from kindergarten to university. They also explore a broad range of issues related to learning transfer including conceptual development, domain-specific knowledge, learning strategies, communities of learners, and disposition. The work of these contributors epitomizes theory-practice integration and enables the reader to review the reciprocal relation between the two that is so essential to good theorizing and effective teaching.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Education > Special Education - General
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805813098
Rok wydania:
1995
Ilość stron:
248
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
23.67 x 15.75 x 2.16
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"...demonstrates an interesting attempt to bring together psychological studies and pedagogy in a way which represents some of the breadth of the questions and debates in the field in the mid-1990s. A volume which should provide a useful reference and stimulus for debate in both undergraduate and postgraduate studies, both sides of the Atlantic."
—British Journal of Educational Psychology

Contents: Preface. A. Marini, R. Genereux, The Challenge of Teaching for Transfer. C. Bereiter, A Dispositional View of Transfer. J.C. Campione, A.M. Shapiro, A.L. Brown, Forms of Transfer in a Community of Learners: Flexible Learning and Understanding. M.K. Singley, Promoting Transfer Through Model Tracing. D.F. Dansereau, Derived Structural Schemas and the Transfer of Knowledge. S. Griffin, R. Case, A. Capodilupo, Teaching for Understanding: The Importance of the Central Conceptual Structures in the Elementary Mathematics Curriculum. A. McKeough, Teaching Narrative Knowledge for Transfer in the Early School Years. M. Pressley, A Transactional Strategies Instruction Christmas Carol. J.L. Lupart, Exceptional Learners and Teaching for Transfer.

McKeough, Anne; Lupart, Judy Lee; Marini, Anthony



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia