• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching and Learning with Digital Technologies in Higher Education Institutions in Africa: Case Studies from a Pandemic Context » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching and Learning with Digital Technologies in Higher Education Institutions in Africa: Case Studies from a Pandemic Context

ISBN-13: 9781032205250 / Angielski / Twarda / 2022 / 280 str.

Mare, Admire
Teaching and Learning with Digital Technologies in Higher Education Institutions in Africa: Case Studies from a Pandemic Context Mare, Admire 9781032205250 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching and Learning with Digital Technologies in Higher Education Institutions in Africa: Case Studies from a Pandemic Context

ISBN-13: 9781032205250 / Angielski / Twarda / 2022 / 280 str.

Mare, Admire
cena 630,22
(netto: 600,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 627,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book critically examines how the COVID-19 pandemic has stimulated digital innovation within higher education using case studies from Africa. Imagining a future for post-pandemic higher education, it analyses the challenges and opportunities of remote teaching and learning.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Education > Distance, Open & Online Education
Education > Schools - Levels - Higher
History > Africa - Central
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Perspectives on Education in Africa
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032205250
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
280
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Harnessing the technological dividends in African higher education institutions during and post-COVID-19 pandemic  PART I: Emerging Platforms and Practices in Online Teaching and Learning 2. Digital technologies and remote teaching during COVID-19 pandemic in African higher education institutions  3. Social constructivism and participative learning beyond the traditional classroom during the COVID-19 pandemic: A Kenyan case study   4. E-learning implementation challenges in universities during COVID-19 pandemic: A lecturers’ perspective  PART II: Formative and Summative Assessments in the "New Normal" 5. Rethinking students’ assessments in higher education during and post-COVID-19  6. Assessment in higher education in Ghana amid the COVID-19 pandemic: Charting the challenges and paradoxes  7. Effectiveness of online assessments in higher education during the COVID-19 pandemic: Nursing students’ reflections in Namibia  8. COVID-19 and e-assessments in Ghanaian higher education institutions: The case of journalism education PART III: Learning Management Systems and Policies   9. Adoption of teaching and learning technologies during COVID-19 pandemic: Perspectives of educators at a Science and Technology University  10. Equitable e-Learning in Tanzania’s higher education institutions beyond the COVID-19 pandemic  11. Integrating complementary learning tools in Moodle as a response to the COVID-19 pandemic: A survey of lecturers’ and students’ experiences and perceptions  PART IV: ‘Leave No One Behind’: Human Capacity Building  12. COVID-19, Webinars and human capital development among academics in higher education institutions  13. Students’ online learning competencies in higher education institutions in Namibia  14. Teacher development for online teaching in African universities: A proposed model PART V: Socio-economic, Political, and Technological Constraints  15. COVID-19 and the structural inequalities in South Africa’s higher education: A case study of Cape Peninsula University of Technology’s journalism programme  16. Online learning on the African continent during the COVID-19 pandemic: Challenges and opportunities  17. Revising the shocks and aftershocks of the COVID-19 pandemic on higher education in Africa: Implications for the Future



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia