• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching and Learning through Reflective Practice: A Practical Guide for Positive Action » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching and Learning through Reflective Practice: A Practical Guide for Positive Action

ISBN-13: 9780415570954 / Angielski / Miękka / 2010 / 212 str.

Tony Ghaye
Teaching and Learning through Reflective Practice: A Practical Guide for Positive Action Ghaye, Tony 9780415570954  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching and Learning through Reflective Practice: A Practical Guide for Positive Action

ISBN-13: 9780415570954 / Angielski / Miękka / 2010 / 212 str.

Tony Ghaye
cena 194,66
(netto: 185,39 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,06
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Now in its second edition, Teaching and Learning through Reflective Practice is a practical guide to enable all those involved in educational activities to learn through the practices of reflection. The book highlights the power that those responsible for teaching and learning have to appraise, understand and positively transform their teaching. Seeing the teacher as a reflective learner, the book emphasises a strengths-based approach in which positivity, resilience, optimism and high performance can help invigorate teaching, enhance learning and allow the teacher to reach their full potential. This approach busts the myth that reflection on problems and deficits is the only way to better performance.

The approach of this new edition is an appreciative one. At its heart is the exploration and illustration of four reflective questions:

  • What s working well?
  • What needs changing?
  • What are we learning?
  • Where do we go from here?

With examples drawn from UK primary teacher education, the book reveals how appreciative reflective conversations can be initiated and sustained. It also sets out a range of practical processes for amplifying success. This book will be a must have for undergraduate and PGCE students on initial teacher training programmes. It will also interest practising teachers, teacher educators and those on continuing professional development courses."

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Education > Schools - Levels - Elementary
Education > Teaching - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415570954
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
212
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
24.64 x 17.02 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Chapter 1. Some major developments in reflective practice  Chapter 2. Being a reflective practitioner  Chapter 3. Some views of the nature of reflection-on-practice  Chapter 4. A strengths-based reflective practice  Chapter 5. Reflection-on-values  Chapter 6. Voicing concerns and asking questions  Chapter 7. Evidence-based reflective practice  Chapter 8. Reflection-on-context: Partnership in Practice  Chapter 9. Reflections on the Whole: Thinking Again

Tony Ghaye is an expert in positive psychology. He is Director of a not-for-profit social enterprise called Reflective Learning-UK (www.reflectivepractices.co.uk). He has experience as a school teacher, school leader and teacher educator. He is also editor-in-Chief of the international, peer reviewed journal Reflective Practice (Routledge).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia