• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching and Learning Vocabulary : Bringing Research to Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2698040]
• Literatura piękna
 [1645095]

  więcej...
• Turystyka
 [62048]
• Informatyka
 [142142]
• Komiksy
 [31856]
• Encyklopedie
 [21671]
• Dziecięca
 [516308]
• Hobby
 [106841]
• AudioBooki
 [2032]
• Literatura faktu
 [200272]
• Muzyka CD
 [445]
• Słowniki
 [2721]
• Inne
 [406410]
• Kalendarze
 [1039]
• Podręczniki
 [161158]
• Poradniki
 [408397]
• Religia
 [455874]
• Czasopisma
 [407]
• Sport
 [59655]
• Sztuka
 [224867]
• CD, DVD, Video
 [3654]
• Technologie
 [206489]
• Zdrowie
 [88084]
• Książkowe Klimaty
 [118]
• Zabawki
 [2546]
• Puzzle, gry
 [3129]
• Literatura w języku ukraińskim
 [261]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8815]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching and Learning Vocabulary : Bringing Research to Practice

ISBN-13: 9780805852851 / Angielski / Twarda / 2005 / 273 str.

Elfrieda H. Hiebert; Michael L. Kamil
Teaching and Learning Vocabulary : Bringing Research to Practice Elfrieda H. Hiebert Michael L. Kamil 9780805852851 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching and Learning Vocabulary : Bringing Research to Practice

ISBN-13: 9780805852851 / Angielski / Twarda / 2005 / 273 str.

Elfrieda H. Hiebert; Michael L. Kamil
cena 693,51 zł
(netto: 660,49 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The US Department of Education sponsored a Focus on Vocabulary conference. This book is the outgrowth of that conference. It presents scientific evidence from leading research programs that address persistent issues regarding the role of vocabulary in text comprehension.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Elementary
Education > Teaching - Subjects - Reading & Phonics
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805852851
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
273
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
23.57 x 15.88 x 2.06
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"Teaching and Learning Vocabulary addresses the full range of students populating current classrooms - young children, English Language Learners, and young adolescents....this volume provides a rich, scientific foundation for effective vocabulary instruction and policy. In addition, few volumes can boast of a more luminous cast of contributing authors. Teaching and Learning Vocabulary is suitable for anyone (graduate students, in-service reading specialists and curriculum directors, college faculty, and researchers) who deal with vocabulary learning and instruction as a vital component of reading proficiency."

—SirReadaLot.org

Contents: Preface. M.L. Kamil, E.H. Hiebert, Teaching and Learning Vocabulary: Perspectives and Persistent Issues. Part I: Perspectives on How Vocabulary Is Learned. W. Nagy, Why Vocabulary Instruction Needs to Be Long-Term and Comprehensive. A.E. Cunningham, Vocabulary Growth Through Independent Reading and Reading Aloud to Children. J.A. Scott, Creating Opportunities to Acquire New World Meanings From Text. Part II: Instruction and Interventions That Enhance Vocabulary. S.A. Stahl, Four Problems With Teaching Word Meanings and What to Do to Make Vocabulary an Integral Part of Instruction. M. Calderón, D. August, R. Slavin, D. Duran, N. Madden, A. Cheung, Bringing Words to Life in Classrooms With English Language Learners. M.S. Carlo, D. August, C.E. Snow, Sustained Vocabulary-Learning Strategy Instruction for English-Language Learners. P.J. Schwanenflugel, C.E. Hamilton, B.A. Bradley, H.P. Ruston, S. Neuharth-Pritchett, M.A. Restrepo, Classroom Practices for Vocabulary Enhancement in Prekindergarten: Lessons From PAVEd for Success. J.F. Baumann, G. Font, E.C. Edwards, E. Boland, Strategies for Teaching Middle-Grade Students to Use Word-Part and Context Clues to Expand Reading Vocabulary. Part III: Perspectives on Which Words to Choose for Instruction. I.L. Beck, M.G. McKeown, L. Kucan, Choosing Words to Teach. A. Biemiller, Size and Sequence in Vocabulary Development: Implications for Choosing Words for Primary Grade Vocabulary Instruction. E.H. Hiebert, In Pursuit of an Effective, Efficient Vocabulary Curriculum for Elementary Students.

Michael L. Kamil, Elfrieda H. Hiebert



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia