• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching and Learning Foreign Languages in Britain: A History » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching and Learning Foreign Languages in Britain: A History

ISBN-13: 9781138651289 / Angielski / Twarda / 2017 / 264 str.

Nicola McLelland
Teaching and Learning Foreign Languages in Britain: A History Nicola McLelland 9781138651289 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching and Learning Foreign Languages in Britain: A History

ISBN-13: 9781138651289 / Angielski / Twarda / 2017 / 264 str.

Nicola McLelland
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Teaching and Learning Foreign Languages in Britain provides a comprehensive history, in English, of language teaching and learning in the UK from the year 1600 to the year 2000. In this book McLelland offers an overview of changing approaches, methods and techniques in language teaching and learning, as well as the first history of the social context of foreign language education in Britain. The importance of the impact of classroom-external factors on developments in language teaching and learning are also taken into account, particularly policies and public examination requirements in the 20th century. Chapters include reflections on which languages are learnt and why; the sociocultural history of language learning; and the history of developments in methods for teaching key skills. Two further chapters provide the first history of modern languages assessment, and of languages policymaking in Britain. The book thus aims to give a complete history, not just of what teachers do in the classroom, but of other factors that have played equally important roles in shaping language learning experiences. While some chapters deal with the British context specifically, they all tackle issues that will be of interest to those engaged in language teaching and learning around the world. Providing an accessible and authoritative history of modern languages education, the book will be essential reading for academics engaged in the study of language education and teaching, the history of education and education in general. It should also be of great interest to teacher-trainers, trainee and practising teachers, policymakers and curriculum developers facing changes to modern languages education.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Language Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138651289
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000569422
Ilość stron:
264
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
16.3 x 24.2 x 1.9
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Introduction  2. Which languages do English-speakers want to learn? Answers from history  3. A sociocultural history of language learning: why, who, where?  4. How languages have been taught and learned  5. Assessment  6. Making the case for languages: A history of advocacy and policy  7. Conclusions - Applying lessons from the past to the present and future

Nicola McLelland is Professor in German and History of Linguistics at the University of Nottingham and Editor of the journal Language & History. Her interests span the history of linguistics, sociolinguistics (past and present), and the history of language learning and teaching.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia