• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching and Learning Chinese in Higher Education: Theoretical and Practical Issues » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching and Learning Chinese in Higher Education: Theoretical and Practical Issues

ISBN-13: 9781138697676 / Angielski / Miękka / 2017 / 258 str.

Yang Lu
Teaching and Learning Chinese in Higher Education: Theoretical and Practical Issues Yang Lu 9781138697676 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching and Learning Chinese in Higher Education: Theoretical and Practical Issues

ISBN-13: 9781138697676 / Angielski / Miękka / 2017 / 258 str.

Yang Lu
cena 229,20 zł
(netto: 218,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Teaching and Learning Chinese in Higher Education deals with the current issues and challenges faced by teachers and learners of Chinese. Written by leading professionals and academics, the book is the first collection of research articles based on data collected in higher education institutions in the UK. The studies focus on concerns related to learners of Chinese as a foreign language (CFL) and aim to establish studies on teaching Chinese as a foreign language (TCFL) as part of the mainstream of applied linguistics The contributors have applied their theoretical backgrounds in applied linguistics and education to tackle issues such as how to benchmark the Chinese written language with CEFR, how to integrate standardised Chinese proficiency tests with institutional assessments and teaching methodologies. Teaching and Learning Chinese in Higher Education will be invaluable to professionals, academics and students seeking theoretical frameworks in applied linguistics for TCFL.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Foreign Language Study > Chinese
Education > Schools - Levels - Higher
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Chinese Language Pedagogy
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138697676
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000795803
Ilość stron:
258
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Chapter 1 European Benchmarking Chinese Language: Defining the Competences in the Written Language Yang Lu, Lianyi Song  Chapter 2 Exploring the Criterion-Validity of HSK Levels 3 and 4: Are Assessments and CEFR Standards Related? Yang Lu  Chapter 3 Problematizing Identity Work in CFL Teaching Materials Rugang Lu  Chapter 4 Learning Chinese Idioms: A Luxury or Necessity for the Curriculum? Jiaqi F. Guo  Chapter 5 An Experimental Study on Teaching Number-Related Chinese Metaphors with Cognitive Deep-Rooted Cultural Input Dian Huang  Chapter 6 The Application of a Visual Stimulation Approach for Teaching CFL at Beginner Level Duo Luan  Chapter 7 Bootstrapping Learning in a Chinese Beginners’ Classroom Ann Devitt, Weiming Liu  Chapter 8 The Impact of an Online Grammar Self-Assessment System on CFL Learners and Teachers Lijing Shi  Chapter 9 An Analysis of Advanced L2 Chinese Learners’ Common Errors and their Perceptions on Errors in Argument-Based Essays Catherine H. Xiang, Yue Ji  Chapter 10 The Effect of Instruction on L2 Writing in Chinese: A T-Unit Analysis Shuai Zhao

Yang Lu is Assistant Professor of Chinese at the University of Nottingham, UK.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia