Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Teaching Students to Become Self-Determined Learners » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2678374]
•
Literatura piękna
[1638312]
więcej...
•
Turystyka
[64597]
•
Informatyka
[142634]
•
Komiksy
[32585]
•
Encyklopedie
[21653]
•
Dziecięca
[518595]
•
Hobby
[110105]
•
AudioBooki
[2116]
•
Literatura faktu
[199069]
•
Muzyka CD
[676]
•
Słowniki
[2780]
•
Inne
[405866]
•
Kalendarze
[1944]
•
Podręczniki
[166607]
•
Poradniki
[411831]
•
Religia
[456661]
•
Czasopisma
[407]
•
Sport
[59840]
•
Sztuka
[228279]
•
CD, DVD, Video
[3966]
•
Technologie
[205064]
•
Zdrowie
[88735]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3164]
•
Puzzle, gry
[3428]
•
Literatura w języku ukraińskim
[271]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10333]
Kategorie szczegółowe BISAC
Teaching Students to Become Self-Determined Learners
ISBN-13
: 9781416628934 / Angielski / Miękka / 2020 / 160 str.
Michael Wehmeyer
;
Yong Zhao
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Teaching Students to Become Self-Determined Learners
ISBN-13
: 9781416628934 / Angielski / Miękka / 2020 / 160 str.
Michael Wehmeyer
;
Yong Zhao
cena
122,38
zł
(netto: 116,55 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 114,17 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych
Dostawa przed świętami
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Aims & Objectives
Education
>
Teaching - Methods & Strategies
Education
>
Educational Psychology
Wydawca:
ASCD
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781416628934
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
160
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
25.15 x 17.53 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Wehmeyer, Michael
Paul Wehman, Ph.D., is a professor in the Departme...
więcej >
Udostępnij
Czytaj nas na: