• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching Struggling Students: Lessons Learned from Both Sides of the Classroom » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching Struggling Students: Lessons Learned from Both Sides of the Classroom

ISBN-13: 9783030130114 / Angielski / Twarda / 2019 / 121 str.

Laura M. Harrison
Teaching Struggling Students: Lessons Learned from Both Sides of the Classroom Harrison, Laura M. 9783030130114 Palgrave Pivot - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching Struggling Students: Lessons Learned from Both Sides of the Classroom

ISBN-13: 9783030130114 / Angielski / Twarda / 2019 / 121 str.

Laura M. Harrison
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Higher
Education > Professional Development
Education > Educational Psychology
Wydawca:
Palgrave Pivot
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030130114
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2019
Ilość stron:
121
Waga:
0.31 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.97
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Introduction

2. Privilege as a Blindspot to Understanding Struggle
3. What Struggle Feels Like
4. Success through Connection
5. Floundering Online
6. Making College Better

Laura M. Harrison is Associate Professor in the Higher Education and Student Affairs Program at Ohio University, USA. 

“Within this book, Harrison gives us a unique gift. By looking from the inside outward, and placing herself in a student-researcher-faculty member liminal space, she offers an empathic, self-aware, and smart autoethnographic telling of what it is like to struggle inside the college classroom. I highly recommend this work to anyone in a position to support today's college students.”
—Amanda O. Latz, Associate Professor, Ball State University, USA

“As a college classroom teacher for more than two decades, I found Harrison’s exploration of the complex pedagogical space between professor and student immensely illuminating. Her auto-ethnographic journey both elucidates important barriers to student learning (e.g., expert blind spots; the limits of grit) and provides practical strategies for more empathically teaching struggling students. Reminiscent of Parker Palmer, Harrison also challenges us to reflexively engage our students and to eschew the siren call of instructional training and efficiency-limited technology to employ a deeply human, self-reflective and relational form of pedagogy.”
—Tracy Davis, Professor of Higher Education and Student Affairs, Western Illinois University, USA

This book tackles the phenomenon of limited learning on campuses by approaching it from the point of view of the author, an educator who writes about the experience of being, simultaneously, a college student and a college professor. The author lays out her experience as a student struggling in an introductory linguistics class, framing her struggles as sites ripe for autoethnographic interrogation. Throughout the book, the author melds her personal narratives with the extant research on college student learning, college readiness, and the interconnectedness of affect, intellect, and socio-cultural contexts. This book poses a challenge to the current binary metanarrative that circles the college student learning conundrum, which highlights either the faculty or student perspective, and unfolds this unnecessary binary into a rich, nuanced, and polyvocal set of perspectives.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia