• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching Statistics and Quantitative Methods in the 21st Century » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching Statistics and Quantitative Methods in the 21st Century

ISBN-13: 9781138336858 / Angielski / Twarda / 2020 / 310 str.

Joseph Lee Rodgers
Teaching Statistics and Quantitative Methods in the 21st Century Rodgers, Joseph Lee 9781138336858 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching Statistics and Quantitative Methods in the 21st Century

ISBN-13: 9781138336858 / Angielski / Twarda / 2020 / 310 str.

Joseph Lee Rodgers
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This volume provides innovative, practical and clear guidance for students who are training to teach statistics and quantitative methods to undergraduates or who are already teaching and want to improve their knowledge and skills. It also inspires instructors to think critically about their teaching of statistics and quantitative methods.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Reference
Education > Statistics
Psychology > Research & Methodology
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Multivariate Applications
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138336858
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000319924
Ilość stron:
310
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Author Biographies  Preface  Foreword  Chapter 1. Teaching Statistics and Research Methods in the 21st Century: An Introduction to 17 Chapters on Statistical Pedagogy, Curriculum, Philosophy, and Administration  Chapter 2. The role of philosophy of science when teaching statistics to social scientists: Two constructivists walk into a bar (or do they?)  Chapter 3. Optimizing Student Learning in Quantitative Courses  Chapter 4. Not the What of Quantitative Training But the Who  Chapter 5. Is methodological research moving into practice?: The critical role of formal methodological training  Chapter 6. Singletons: Re-evaluating course objectives when an introductory statistics course is a student’s only statistics course  Chapter 7. When Statistical Assumptions are Interesting Outcomes Instead of Nuisances: Looking Beyond the Mean  Chapter 8. Teaching Introductory Statistics to Applied Researchers in the 21st Century: A Dialectic Examination  Chapter 9. Teaching Quantitative Skills across the Psychology Curriculum  Chapter 10. The Eyes Have It: Emphasizing Data Visualization When Teaching Students Meeting a Quantitative Literacy Requirement  Chapter 11. Low- and Medium-Tech Complements to High-Tech Tools for Teaching Statistics: The case for using appropriate technology to implement cognitive principles for teaching  Chapter 12. Hands-On Experience in the Classroom: Why, How, and Outcomes  Chapter 13. Who benefits from the flipped classroom?: Quasi-experimental findings on student learning, engagement, course perceptions and interest in statistics  Chapter 14. Teaching research methods using simulation  Chapter 15. Teaching Statistics with a BYOD (Bring Your Own Device) Student Response System  Chapter 16. Personally Relevant Project-Based Learning in Graduate Statistics Curriculum in Psychology  Chapter 17. Using Projects to Teach Statistics in Social Sciences  Chapter 18. Teaching Statistical Concepts through a Scale Development Project

Joseph Lee Rodgers earned his PhD. in quantitative psychology, with a minor in biostatistics, from the University of North Carolina at Chapel Hill in 1981. He worked at the University of Oklahoma from 1981-2012, where he is George Lynn Cross Research Professor Emeritus. He joined the Quantitative Methods program at Vanderbilt in 2012. He has published two co-authored books, two edited books, and over 150 journal articles/book chapters in the professional literature. He has also had a career commitment to classroom teaching and has written many articles in the statistics and quantitative methods literature that are didactic teaching-oriented articles.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia