Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Teaching Math Online: Great Ways to Differentiate Instruction and Support Parents, K-8 » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2949965]
•
Literatura piękna
[1857847]
więcej...
•
Turystyka
[70818]
•
Informatyka
[151303]
•
Komiksy
[35733]
•
Encyklopedie
[23180]
•
Dziecięca
[617748]
•
Hobby
[139972]
•
AudioBooki
[1650]
•
Literatura faktu
[228361]
•
Muzyka CD
[398]
•
Słowniki
[2862]
•
Inne
[444732]
•
Kalendarze
[1620]
•
Podręczniki
[167233]
•
Poradniki
[482388]
•
Religia
[509867]
•
Czasopisma
[533]
•
Sport
[61361]
•
Sztuka
[243125]
•
CD, DVD, Video
[3451]
•
Technologie
[219309]
•
Zdrowie
[101347]
•
Książkowe Klimaty
[123]
•
Zabawki
[2362]
•
Puzzle, gry
[3791]
•
Literatura w języku ukraińskim
[253]
•
Art. papiernicze i szkolne
[7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
Teaching Math Online: Great Ways to Differentiate Instruction and Support Parents, K-8
ISBN-13
: 9780807764909 / Angielski / Miękka / 2020 / 82 str.
Marian Small
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Teaching Math Online: Great Ways to Differentiate Instruction and Support Parents, K-8
ISBN-13
: 9780807764909 / Angielski / Miękka / 2020 / 82 str.
Marian Small
cena
82,88
(netto: 78,93 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 77,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Teaching - Subjects - Mathematics
Education
>
Computers & Technology
Education
>
Distance, Open & Online Education
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807764909
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
82
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Contents
Introduction 1
1 Principles to Consider When Teaching Online 3
What Math Teaching Must Focus On 3
Creating Warmth 3
Creating Interactivity and Engagement 4
Providing Clarity and Structure 5
Attending to Individual Differences 6
2 Differentiation Instruction Using Open Questions and Parallel Tasks 7
The Value of Open Questions in an Online Environment 7
The Value of Parallel Tasks in an Online Environment 9
The Value of Rich Math Conversation: Unexpected Benefits of an Online Environment 10
The Importance of Being Intentional in an Online Environment 11
3 Logistics 12
Preparing Students for Working at a Distance 12
Connectivity Issues 12
Building Online Communities 13
Collecting Work From Students 15
Providing Feedback and Formative Assessment 16
Involving Parents Without Overwhelming Them 16
Dealing With Manipulatives When Teaching Virtually 18
4 Adapting Questions From
Good Questions
for the Online Environment 20
Grades K–2 20
Grades 3–5 27
Grades 6–8 33
Summary 40
5 New Open Questions for the Online Environment 41
Grades K–2 41
Grades 3–5 47
Grades 6–8 51
Summary 54
6 Conclusion 55
Resources 56
References 56
Online Resources 56
Videos 57
Math Tools 57
Appendix A: Scripts for Example Videos 58
Learning About Math Tools 59
Using a 100-Chart (Grades 1 and 2) 59
Using Number Lines (Grades 2 and 3) 60
Using Pattern Blocks (Grades 3 and 4) 61
Using Base Ten Blocks (Grades 4 and 5) 62
Using Double Number Lines (Grades 6 and 7) 63
Using Probing Questions 64
234 Question (Grades K–2) 64
What Does Division Look Like? (Grades 3–5) 66
Circles, Squares, and Crosses (Grades 6–8) 67
Appendix B: Templates for Manipulatives 69
10-Frames 70
100-Chart 71
Number Paths 72
Number Lines 73
Pattern Blocks 74
Dot Paper 76
Base Ten Blocks 77
Grid Paper 78
Fraction Strips 79
10 × 10 Grid 80
Double Number Lines 81
About the Author 82
Udostępnij
Czytaj nas na: