• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching Management: A Field Guide for Professors, Corporate Trainers, and Consultants » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching Management: A Field Guide for Professors, Corporate Trainers, and Consultants

ISBN-13: 9780521689861 / Angielski / Miękka / 2006 / 510 str.

James G. S. Clawson; Mark E. Haskins
Teaching Management: A Field Guide for Professors, Corporate Trainers, and Consultants Clawson, James G. S. 9780521689861 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching Management: A Field Guide for Professors, Corporate Trainers, and Consultants

ISBN-13: 9780521689861 / Angielski / Miękka / 2006 / 510 str.

James G. S. Clawson; Mark E. Haskins
cena 232,27
(netto: 221,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

How can every management class be a dynamic, unforgettable experience? This much-needed book distils over half a century of the authors' combined experience as university professors, consultants, and advisors to corporate training departments. In a lively, hands-on fashion, it describes the fundamental elements in every learning situation, allowing readers to adapt the suggestions to their particular teaching context. It sparks reflection on what we do in the classroom, why we do it, and how it might be done more effectively. The chapters are broadly organized according to things you do before class, things you do during class, and things you do in between and after class, so that every instructor, whether newly-minted PhDs facing their first classroom experience, experienced faculty looking to polish their teaching techniques, consultants who want to have more impact, or corporate trainers wishing to develop in-house teaching skills, can benefit from the invaluable advice given.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Cambridge University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780521689861
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
510
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
22.35 x 15.24 x 3.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

'I have never understood why the academic world does so little to prepare new faculty members for the most important work they do - teaching. The many insights in this book are gleaned from a career in education and from imparting it to new faculty at the Darden School - known for outstanding educators - and we should all be grateful that so much wisdom has at last been codified.' Allan R. Cohen, Edward A. Madden Professor and Director of Corporate Entrepreneurship, Babson College

Figures; Why this book on teaching management?; 1. Fundamental elements in teaching; 2. Levels of learning: one, two and three; 3. Adult learning theory: it matters; 4. Planning a course: trips and tips; 5. Planning a class: no detail is too small; 6. Lecturing: the possibilities and the perils; 7. Managing discussions; 8. Case method: fostering multidimensional learning; 9. Role-playing; 10. Case writing: crafting a vehicle of interest and impact; 11. Case teaching notes: getting from here to there; 12. Action learning; 13. Experiential methods; 14. Enhancing the conversation: audiovisual tools and techniques; 15. Executive education: contributing to organizational competitive advantage; 16. Using technology to teach management; 17. Counseling students; 18. Evaluating students: the twin tasks of certification and development; 19. Teaching evaluations: feedback that can help and hurt; 20. Research presentations; 21. Managing a degree program: behind the 'glory'; 22. Managing a nondegree client program: an overview; 23. Dealing with the press; 24. Managing yourself and your time; Index.

Clawson, James G. S. James G. S. Clawson and Mark E. Haskins are Profes... więcej >
Haskins, Mark E. Mark Haskins received his MBA from The Ohio State ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia