• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching Content and Language in the Multilingual Classroom: International Research on Policy, Perspectives, Preparation and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching Content and Language in the Multilingual Classroom: International Research on Policy, Perspectives, Preparation and Practice

ISBN-13: 9781032091617 / Angielski / Miękka / 2021 / 220 str.

Svenja Hammer; Kara Mitchell Viesca; Nancy L. Commins
Teaching Content and Language in the Multilingual Classroom: International Research on Policy, Perspectives, Preparation and Practice Svenja Hammer Kara Mitchell Viesca Nancy L. Commins 9781032091617 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching Content and Language in the Multilingual Classroom: International Research on Policy, Perspectives, Preparation and Practice

ISBN-13: 9781032091617 / Angielski / Miękka / 2021 / 220 str.

Svenja Hammer; Kara Mitchell Viesca; Nancy L. Commins
cena 195,46 zł
(netto: 186,15 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,06 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book brings together research from six different countries across three continents where teacher educators and policy makers are addressing the under-preparation of content teachers to work effectively with multilingual learners.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Cognitive Psychology & Cognition
Education > General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032091617
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
220
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Foreword by Professor Ester de Jong





Introduction





PART 1: Policy





1 Multilingualism and Diversity in Northern Ireland Schools and Teacher Education





2 Multilingualism as a Resource: Policy Changes in Finnish Education



PART 2: Perspectives





3 Finnish teachers’ perspectives about linguistic and cultural diversity





4 Content Teacher Ideologies and Perspectives on Multilingual Learners



PART 3: Preparation





5 Mediating Theory & Practice for Multilingual Learners in Initial Teacher Education in England





6 Pre-Service Teachers´ Competency Development and Opportunities to Learn in Teaching Multilingual Learners in Germany



PART 4: Practice





7 Mainstream Teachers for Successful Multilingual Classrooms: The Case of a School



that Embraced a Genre-based Pedagogy to Teach Writing





8 Teachers’ professional learning and practice with multilingual Pacific/Pasifikalearners in Aotearoa New Zealand



Conclusion

Svenja Hammer is a Postdoctoral Researcher at the Leuphana University of Lüneburg, Germany and an affiliated researcher at the University of Nebraska-Lincoln, USA. Her research focuses on the inter(national) comparison of pre-service teachers’ competencies and beliefs regarding multilingual learners.





Kara Mitchell Viesca is an Associate Professor of Teaching, Learning and Teacher Education at the University of Nebraska-Lincoln, USA. Her research focuses on advancing equity in the policy and practice of educator development, particularly for teachers of multilingual students.





Nancy L. Commins is a Clinical Professor Emeritus from the University of Colorado, Denver, USA. Over the past four decades, she has worked as a bilingual classroom teacher, program director, school district administrator, university professor, and independent consultant assisting teachers, schools, districts, and states to improve instruction for multilingual learners.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia