• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching Adolescents To Become Learners The Role of Noncognitive Factors in Shaping School Performance: A Critical Literature Review » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching Adolescents To Become Learners The Role of Noncognitive Factors in Shaping School Performance: A Critical Literature Review

ISBN-13: 9780985681906 / Angielski / Miękka / 2013 / 108 str.

Camille a. Farrington; Melissa Roderick; Elaine Allensworth
Teaching Adolescents To Become Learners The Role of Noncognitive Factors in Shaping School Performance: A Critical Literature Review Roderick, Melissa 9780985681906 Consortium on Chicago School Research - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching Adolescents To Become Learners The Role of Noncognitive Factors in Shaping School Performance: A Critical Literature Review

ISBN-13: 9780985681906 / Angielski / Miękka / 2013 / 108 str.

Camille a. Farrington; Melissa Roderick; Elaine Allensworth
cena 96,47
(netto: 91,88 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 96,47
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

"Teaching Adolescents To Become Learners" summarizes the research on five categories of noncognitive factors that are related to academic performance: academic behaviors, academic perseverance, academic mindsets, learning strategies, and social skills, and proposes a framework for thinking about how these factors interact to affect academic performance, and what the relationship is between noncognitive factors and classroom/school context, as well as the larger socio-cultural context. It examines whether there is substantial evidence that noncognitive factors matter for students' long-term success, clarifying how and why these factors matter, determining if these factors are malleable and responsive to context, determining if they play a role in persistent racial/ethnic or gender gaps in academic achievement, and illuminating how educators might best support the development of important noncognitive factors within their schools and classrooms. The review suggests some promising levers for change at the classroom level, and challenges the notion that hard work and effort are character traits of individual students, instead suggesting that the amount of effort a student puts into academic work can depend, in large part, on instructional and contextual factors in the classroom. In addition, the review also presents challenges for future research on noncognitive factors. This work was supported by Raikes Foundation and Lumina Foundation.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Research
Wydawca:
Consortium on Chicago School Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780985681906
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
108
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
27.99 x 21.59 x 0.71
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Farrington, Camille a. CAMILLE A. FARRINGTON a Senior Research Associate ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia