• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teachers' Minds and Actions: Research on Teachers' Thinking and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teachers' Minds and Actions: Research on Teachers' Thinking and Practice

ISBN-13: 9780750704311 / Angielski / Miękka / 1994 / 224 str.

I. Carlgren; Carlgren Ingrid Carlgren; Ingrid Carlgren
Teachers' Minds and Actions: Research on Teachers' Thinking and Practice Carlgren, Ingrid 9780750704311 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teachers' Minds and Actions: Research on Teachers' Thinking and Practice

ISBN-13: 9780750704311 / Angielski / Miękka / 1994 / 224 str.

I. Carlgren; Carlgren Ingrid Carlgren; Ingrid Carlgren
cena 268,23
(netto: 255,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 265,48
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Based on the 10th International Study Association on Teacher Thinking and Practice Conference in Gothenburg, this text contains a collection of original research conducted by scholars from Europe, North America, Israel and Hong Kong, and provides an overview of the current status of international research on teacher thinking. philosophical and some contextual - on the way teachers think and act. The intention of the book is not to characterise critically the established traditions or any of its researchers, but to study teacher-thinking research in context, analysing research objectives and enquiring into what lies behind the traditions. The result is a picture of an unpredictable but exciting and interesting future in developments in teacher-thinking research.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750704311
Rok wydania:
1994
Ilość stron:
224
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Part 1 General Theoretical and Philosophical Perspectives: Research on Teacher Thinking and Different Views of Reflective Practice in Teaching and Teacher Education, Kenneth M. Zeichner; On the Structure of Teachers' Awareness, Ference Marton; Teachers as Collaborative Thinkers: Activity- Theoretical Study of an Innovative Teacher Team, Yrjoe Engestroem; The Creativity of Action, Hans Joas. Part 2 Research Issues: The Use of Language Data in the Study of Teachers' Knowledge, Donald Freeman; Biographical Methods in the Study of Teachers' Professional Development, Geert Kelchtermans; Ethical Concerns in Teacher-Thinking Research, Naama Sabar; Teacher Thinking and Didactics: Prescriptive, Rationalistic and Reflective Approaches, Per F. Laursen. Part 3 Teachers' Thinking and Action: Focusing Teacher Consciousness: What Do Teachers Direct Their Consciousness Towards During Their Teaching?, Mikael Alexandersson; Studying Teachers' Thinking About Instruction; Issues Related to Analysis of Metaphoric Language, Greta Morine-Dershimer and Peggy Reeve; Concerning the Difference Between Intention and Action: Teachers' Conceptions and Actions in Physics Teaching, Helmut Fischler; Teachers' Creativity Styles and Pedagogical Practices, Maria de Fatima Chorao C. Sanches. Part 4 Development of Teachers' Knowledge and Practice: Models of Two Professional Cultures: Teacher Training for Kindergartens and Primary Schools, Rita Riksaasen; Learning to Teach: Some Theoretical Propositions, Ora Kwo; Teachers' Professional Development as a Process of Conceptual Change, Shoshana Keiny; Making Sense of the Curriculum: Experienced Teachers as Curriculum Makers and Implementers, Tapio Kosunen; Professional Isolation and Imposed Collaboration in Teachers' Work, Elizabeth Ahlstrand. Part contents.

Ingrid Carlgren, Gunnar Handal, Sveinung Vaage



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia