• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teachers Leading Educational Reform: The Power of Professional Learning Communities » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teachers Leading Educational Reform: The Power of Professional Learning Communities

ISBN-13: 9781138641051 / Angielski / Twarda / 2017 / 240 str.

Alma Harris; Michelle Jones; Jane B. Huffman
Teachers Leading Educational Reform: The Power of Professional Learning Communities Alma Harris Michelle Jones Jane B. Huffman 9781138641051 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teachers Leading Educational Reform: The Power of Professional Learning Communities

ISBN-13: 9781138641051 / Angielski / Twarda / 2017 / 240 str.

Alma Harris; Michelle Jones; Jane B. Huffman
cena 657,15
(netto: 625,86 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 651,77
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Teachers Leading Educational Reform explores the ways in which teachers across the world are currently working together in Professional Learning Communities (PLCs) to generate meaningful change and innovation in order to transform pedagogy and practice. By discussing how teachers can work collectively and collaboratively on the issues of learning and teaching that matter to them, it argues that through collective action and collaborative agency, teachers are leading educational reform. By offering contemporary examples and perspectives on the practice, impact and sustainability of PLCs, this book takes a global, comparative view showing categorically that those educational systems that are performing well, and seek to perform well, are using PLCs as the infrastructure to support teacher-led improvement. Split into three sections that look at the macro, meso and micro aspects of how far professional collaboration is building the capacity and capability for school and system improvement, this text asks the questions:

    • Is the PLC work authentic?
    • Is the PLC work being implemented at a superficial or deep level?
    • Is there evidence of a positive impact on students, teachers at the school/district/ system level?
    • Is provision in place for sustaining the PLC work?
Teachers Leading Educational Reform illustrates how focused and purposeful professional collaboration is contributing to change and reform across the globe. It reinforces why teachers must be at the heart of the school reform processes as the drivers and architects of school transformation and change.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Research
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Teacher Quality and School Development
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138641051
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000397297
Ilość stron:
240
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

‘Finally, a thought-provoking book from well-known and inspiring educators that substantiates the critical importance of teacher-led research and voice, through structured collaboration in PLCs, on "practice that works". A must-read for every teacher and leader looking for compelling evidence, from across the globe, that purposeful collaboration makes a difference to increasing all students’ achievement.’ - Dr. Lyn Sharratt, Practitioner, Author, Researcher, International Consultant at the Ontario Institute for Studies in Education, University of Toronto, Canada. @LynSharratt

Harris, Alma Alma Harris is Professor of School Leadership and ... więcej >
Jones, Michelle Michelle Jones is the Angel columnist for top-sell... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia